IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De Eenbenige Krijger

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Hakeem

Hakeem

Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   za nov 24 2018, 19:34

Hakeem kuste zijn vriendin teder, terwijl ze comfortabel in de zachte kussens en dekens lagen. Hij was opgelucht om weer terug te zijn in de herberg: ondanks dat hij opgegroeid was in het kamp voelde hij zich er niet meer thuis. Het enige wat hem nog bond aan de plek was zijn vader. En hopelijk had hij hem dusdanig kunnen overtuigen met zijn bezoek dat hij ook thuis hoorde in de herberg. Echter had hij zich tijdens zijn heen- en terugreis beseft hoe egoïstisch het was om dat van zijn vader te eisen. 'We hebben er goed over gesproken,' bevestigde Hakeem Erins vraag. 'We hebben over mijn ervaringen gesproken, maar ook over de zijne. Hoe hij met zijn eigen ervaringen om is gegaan. Ik had mij nooit beseft- ik wist dat hij verschrikkelijke dingen had gezien tijdens zijn missie, maar hij sprak er nooit over, liet er nooit iets over weten. Hij kropte het ook veel op.' Hakeem zuchtte en nam op zijn rug plaats naast zijn vriendin. 'Het is fijn om dat nu af te kunnen sluiten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Erin

Erin

Aantal berichten : 142

BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   za nov 24 2018, 20:14

Erin hoorde tot haar opluchting aan dat Hakeem inderdaad met Marcus had kunnen praten. Ze had het moeilijk gevonden niet te weten hoe ze haar vriend kon helpen. Haar moeder haar toen goed advies gegeven; dat ze het niet zomaar uit iemand moest trekken, dat mensen tijd en ruimte nodig hadden om dit soort dingen te verwerken, en soms ging dat niet met hun partner. Ze had toen in de ogen van haar moeder gezien wat ze eens in de zo veel tijd zag. Soms zag ze die blik die in hield dat ze zo veel had meegemaakt, niet alleen zij zelf, maar vooral de mensen om haar heen. Erin was slechts dankbaar dat zij niet in dezelfde soort chaos was terecht gekomen op dezelfde leeftijd als haar moeder daar zich te midden in had gevonden. Ze was zó blij met de veilige omgeving die ze hier had in de herberg. Dus toen Hakeem terug was en liet zien wat er buiten die veilige plek was, kon ze dat moeilijk laten rusten. 'Ik ben blij dat te horen,' vertelde Erin zacht terwijl ze met haar vinger over zijn borst cirkelde. Ze wilde absoluut niet de verontruste vriendin uit hangen en dit hielp haar dat te voorkomen. 'Mijn vader heeft me veel verhalen verteld over het leven in het paleis. Dingen die hij niet graag deelde toen ik op bezoek was of toen hij er zelf nog leefde. Ik-' Even fronste ze en rolde ook op haar rug. 'Ik ben blij dat we niet het leven van onze ouders hoeven te leiden. Dat zij zo hard gewerkt hebben om ons andere opties te geven,' besloot ze zacht.
Profiel bekijken
Hakeem

Hakeem

Aantal berichten : 167

BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   za nov 24 2018, 23:01

Hakeem knikte ernstig en instemmend. 'Ik ben ook blij dat zij zo'n brede weg voor ons geschapen hebben,' zei hij zacht, 'waarin we zelf kunnen kiezen wat we willen doen, van wie we willen houden, hoe we ons leven willen inrichten.' Na die woorden pakte hij haar hand vast en staarde zo nog even naar het plafond. Zijn gedachten dreven af naar zijn moeder. Maar ook naar zijn eigen toekomst, een droom die hij hopelijk samen met Erin zou waarmaken. 'Zullen we maar eens verder met verhuizen?' grinnikte hij uiteindelijk, toen zijn gedachten waren uitgegaan naar waar ze nu eigenlijk mee bezig waren. 'Dan kunnen we nog de hele avond bij praten.' Met die woorden stonden ze op en verhuisden ze alle spullen van Hakeem naar Erins kamer toe.
[e-n-d]
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   

De Eenbenige Krijger
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Noorden :: Tyrosh-
Ga naar: