Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Eenbenige Krijger

Ga naar beneden 
+23
Arlo
Syd
Robyn
Saul
Diane
Chaol
Guila
Erin
Iwan
Adrian
Eddard
Kadhja
Imané
Iker
Renee
Naya
Augustus
Esra
Liam
Flynn
Art
Hakeem
Sibel
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20
AuteurBericht
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 21-10-22

De Eenbenige Krijger - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   De Eenbenige Krijger - Pagina 20 Icon_minitimezo jun 11 2023, 17:31

Samuel moest grinniken om het tegen antwoord dat Eshan hem gaf en keek van de man weg. Hij was erg benieuwd wat voor andere boeken hij gelezen had. Hij moest vast en zeker beschikking hebben tot een indrukwekkende collectie. Zijn moeder had hem wel eens verteld over de grootte van de bibliotheek in het paleis van Evenfall en hij wist dat Lorath vast ook een grote collectie moest hebben. Zijn glimlach werd enkel breder bij het voorstel van Eshan. 'Waarom denk je dat ik je vroeg wat je al gezien hebt?' De laatste tijd was hij erg druk geweest met de drukkerij en had hij zijn best gedaan om extra werk in de taverne te leveren zodat Nuria tijd voorzichzelf had. 'Het zou me een genoegen zijn je de beste plekken in de stad te tonen. Wanneer heb je tijd? Ik kan vandaag sowieso de taverne op tijd sluiten dus het zou geen probleem voor me zijn morgenochtend al vroeg de markt op te zoeken,' stelde hij direct voor. Samuel was niet het soort persoon dat veel geduld bezat of om wathij wilde heen zou draaien. Niet zoals zijn zuster die wekenlang met Arlo rond had gehangen en maar geen actie ondernam en nu een hele lente moest wachten. Bovendien had Samuel geen idee hoe lang deze vreemdeling in Tyrosh zou blijven met het Zuidelijke gezelschap. Hij moest zijn slag dus wel snel slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eshan

Eshan


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 30-04-23

De Eenbenige Krijger - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eenbenige Krijger   De Eenbenige Krijger - Pagina 20 Icon_minitimema jun 12 2023, 20:17

Toen Samuel van hem weg keek, bleef hij de man aan kijken. Hij was erg knap. En blijkbaar enigszins geleerd. Er waren maar weinig personen in het Zuiden te vinden die af wisten van Heidones. Zijn interesse was ook vooral geprikkeld door het feit dat de man in een drukkerij werkte: hij wilde wel eens zien wat hij allemaal printte. Daarnaast moest hij nog achter de boeken van de Rabbions aan. Het stemde hem dan ook tevreden dat Samuel het tevens zag zitten om met elkaar op te trekken. Wie weet wat er uit kon komen. Het was in elk geval een stuk beter dan opgescheept te zitten met zijn broer... 'Morgenochtend is perfect.' Eshan had zijn boek weggestopt in zijn tas en was inmiddels opgestaan, zodat hij de andere man op ooghoogte aan kon kijken. 'Dan zien we elkaar morgen, Samuel,' glimlachte hij gecharmeerd. 'Ik kijk er naar uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Eenbenige Krijger
Terug naar boven 
Pagina 20 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keuken van de eenbenige krijger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Noorden :: Tyrosh-
Ga naar: