Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Markt

Ga naar beneden 
+5
Roshan
Silva
Matheo
Diane
Saul
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Silva

Silva


Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 21-10-22

De Markt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Markt   De Markt - Pagina 7 Icon_minitimema aug 21 2023, 23:03

Samuel had gewild dat hij nobeler was of dat hij een sterkere wil had, maar hij zag verdomme het glinsteren van die munstukken die Eshan hem toe stopte en kon toen geen 'nee' meer zeggen. Hij zag het boek met een beschaamde blik verdwijnen en dacht even dat de andere man inmiddels genoeg van hem zou hebben. 'Ik denk niet dat de hele kast vol staat met Rabbion boeken, maar mijn vader heeft een flinke collectie en mijn opa's ook. Ze waren altijd erg zorgvuldig met wat ze hadden. Veel plek en- en veel geld was er niet,' zei hij maar eerlijk. Samuel wist dat veel van het geld altijd maar terug ging naar de taverne en anders wel naar de beweging. Zijn grootvaders leken daar bijna alles in gestopt te hebben. Tot de dood van de leider. Samuel herinnerde zich de voornamelijk zuur kijkende Saul nog goed. 'Mijn opa was Ren Stone. De voormalige hand van Koning Henry,' zei hij toen met geheven hoofd. Hij deelde dat niet vaak, maar met Eshan had hij het idee alsof hij zichzelf moest en wilde bewijzen. 'En mijn amdere grootvader was Marcus Hoster, de oud Generaal van het Noordelijke leger,' voegde hij direct toe. Hij was erg trots op zijn beiden families.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Markt
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De plaatselijke markt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Noorden :: Tyrosh-
Ga naar: