Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 De marktplaats

Ga naar beneden 
+2
Levi
Brayden
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 23-12-15

De marktplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De marktplaats   De marktplaats - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 14 2016, 13:21

'Je hebt zoveel spullen, daar zit echt wel iets tussen waar Iwan blij mee zal zijn,' zei hij op zekere toon, waarna hij verder keek naar de spullen in de kraampjes. Hij kende Iwan wel, maar niet goed genoeg om te weten waar hij echt blij mee was. Maar Levi was ervan overtuigd dat hij alles van Nadine leuk zou vinden. Hij vond het ongelofelijk dat die twee nog geen relatie hadden. 'Ik wilde eigenlijk wat lekkers voor hun kopen. Ze zullen namelijk vast niet blij worden als ze keer op keer spullen krijgen als bedankje,' grinnikte hij. Enkele kraampjes verder zag hij grote dozen met lekkernijen erin en hij kocht er twee van. Hetzelfde deed hij voor Hakeem en Esra - hij wist dat ze gek waren op eten -, maar hij twijfelde nog over een cadeau voor Flynn. 'Ik wil Flynn ook iets persoonlijks geven,' verzuchtte hij. 'Zullen we anders terug gaan naar het paleis en daar wat cadeaus voor Iwan en Flynn zoeken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine

Nadine


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 23-12-15

De marktplaats - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De marktplaats   De marktplaats - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 14 2016, 14:27

Nadine liep achter Levi aan toen hij de cadeaus voor Zyanya, Silas, Hakeem en Esra kocht. 'Vooral Esra zal wel blij zijn dat je hem eten geeft.' lachte ze en haakte haar arm in die van hem. 'Dat lijkt me een goed idee, Flynn zal het vast wel erg waarderen dat je hem iets geeft.' Misschien zou hij het niet laten merken, maar Nadine wist zeker dat het wel wat met hem deed. 'Oh, dat ben ik trouwens helemaal vergeten te zeggen, maar mam vroeg of we vanavond met zijn allen wilde eten, omdat Flynn weggaat.' De woorden van haar moeder schoten ineens in haar gedachten. Zelf had ze natuurlijk meteen mee ingestemd. 'Eigenlijk heb ik al gezegd dat je er ook bij zou zijn.' lachte ze uiteindelijk. En liep de markt af, richting het paleis.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De marktplaats
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: