Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 chatbox

Ga naar beneden 
+12
Kain
Eddard
Imané
Augustus
Hakeem
Guila
Roan
Tobias
Renee
Erin
Robyn
Admin
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 02 2017, 12:55

Take your time! Omg Iris ik wil ook echt een meet tussen Naya/Adrian, beetje jammer dat ze allebei aan de andere kant van Tarth zitten. En ik wil ook een meet in het legerkamp, want ik wil weer eens met Clementine meeten, maakt verder niet uit met wie xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibel

Sibel


Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 02 2017, 15:11

Ja we moeten even bedenken hoe die twee weer bij elkaar in de buurt komen... Misschien dat Adrian wel naar het Oosten gaat als hij weet dat hij het paleis mag verlaten, maar tegelijkertijd weet ik niet of hij dat nu zou doen. Maar Naya is wel gewoon terug naar het Oosten gegaan trouwens na het einde van de missie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 09:42

Ja ik denk wel dat Naya meteen naar het Oosten is gegaan. Ik zou niet weten waar ze anders naartoe zou gaan. Maar we moeten inderdaad ff kijken hoe we die twee bij elkaar kunnen krijgen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwan

Iwan


Aantal berichten : 272
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 10:26

Nou het zou dus kunnen dat Adrian er tussenuit knijpt nu het weer kan. Maar hij is niet echt een opgever dus ik weet niet of ie dan zomaar weer weg zou gaan..

Of misschien omdat Henry zijn taken zo verwaarloosd en hij toch niet echt ergens op let dat Adrian zich stilletjes bij de adviseurs voegt en aan het werk gaat en taken uitvoert. En als Silas en Sibel dan om hulp vragen omdat er iets is, misschien wel gerelateerd aan de activisten, dat hij dan er op uit gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 11:04

Ja dat zou inderdaad wel kunnen! Ik wil ze namelijk echt heel erg graag reuniten whahahahahah. En ik wil stiekem ook een Clementine/Flynn meet xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwan

Iwan


Aantal berichten : 272
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 13:11

Jaaa, het zou leuk zijn dat moment snel te hebben ghehe. En flynn/clementine kan altijd! En anders misschien ook Renee/Ed..
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 13:22

oeeh jaa!! Ik ben in voor allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 14:13

Airis je vergeet echt constant dat Guila ook bestaat :'))))) or Iwan doesn't care about her
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwan

Iwan


Aantal berichten : 272
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 14:15

Ah sorry, nee klopt! Ik vergeet haar inderdaad steeds te noemen. Ik zal het vanaf nu goed doen haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iker

Iker


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 12-02-16

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 14:56

Chris, we hebben trouwens een beetje bedacht hoe we het met de activisten zouden kunnen doen. Dat ze ergens in Tarth al wat aanhang bij elkaar hebben gesprokkeld omdat ze al kleine successen hebben behaald door bepaalde beslissingen te hebben kunnen stoppen. Misschien zoiets als een belasting op het binnenkomen van de stadsmuren met bezittingen of zoiets en dat ze nu meer willen proberen te bereiken. Dus hier en daar kunnen ze wat protesten houden, of meer macht proberen te krijgen in lokaal bestuur, maar ze willen meer voor elkaar krijgen.
En Reihan bijvoorbeeld is op pad door Tarth om mensen te rekruteren als het ware, dus ze houdt speeches en lezingen over die nieuwe ideeën. En we kunnen nog bekijken waar de beweging precies ontstaan is of wie er mee begonnen is, maar dan is dit een begin?

Iris en ik meeten alvast met dit idee, maar we kunnen het altijd nog aanpassen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 15:12

Ik vind alles prima, ik lees het ergens de komende dag wel even door

Guys op dit moment voelt het echt alsof ik nooit meer zin in het rpg ga hebben, dus ja, misschien dat ik binnenkort wel stop, maar ik moet nog even kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Iker

Iker


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 12-02-16

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 15:36

Chris, praat je met iemand dat je er zo doorheen zit?

En neem de tijd en zeg het als we iets kunnen doen om je er weer zin te laten krijgen, als je dat wil natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 15:59

Ja iedereen van mijn studie zit er doorheen; vandaag tijdens toets zat een kwart te huilen dus tjaaaaaaaaaaaaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Iwan

Iwan


Aantal berichten : 272
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 17:40

Ah, shit, dat is niet echt goed. Hopelijk kun je elkaar er een beetje doorheen sleuren dan.

Also, Guila gaat dus ook mee met Iwan naar Tyrosh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimema jul 03 2017, 18:22

loll ik kon niet eens huilen, ik ben letterlijk apathisch geworden

en yup I guess so
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 04 2017, 12:53

oké ik begin me al iets beter te voelen, vanochtend om 5 uur opgestaan en meteen tentamens er na, dus ik moet nog even bijkomen, maar... VAKANTIE
Terug naar boven Ga naar beneden
Iker

Iker


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 12-02-16

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimedi jul 04 2017, 17:45

Sorry Iris! Ik zie nu pas dat ik helemaal niet gereageerd had met Reihan. Er is daar iets fout gegaan. Maar ik ben nu even met te veel tegelijk bezig om te regelen dat ik morgen weg ga. Ik reageer misschien morgen en anders pas over een paar dagen als ik in Nederland aankom weer.

Chris, top, je hebt het gered tot het einde! Nu fingers crossed dat het ok gegaan is en geniet maar van de (korte) vakantie (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 05 2017, 07:59

nou ja, kort is het niet, want ik begin pas in februari aan mijn master haha dus dat is enorm chill
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 05 2017, 08:59

Ooh geeft niet! Ben ook alleen maar onderweg geweest! Anders zal ik m wel beginnen als ik tijd heb, No sorties.

En top Chris! Eindelijk vakantie Yeah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias

Tobias


Aantal berichten : 204
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 05 2017, 12:54

Jaaaa eindelijk vakantie! En nog super veel plezier gewenst met jouw ouders, Iris, en goede reis Airis!!

En sorry voor mijn drama queen attitude de laatste dagen haha. Dat het niet goed ging is niet overdreven, maar wel natuurlijk dat ik "zou stoppen met rpg". Dus dat moeten jullie gewoon negeren haha

Het is nu nog wel even gekkenhuis, want alle taken die ik naar voren heb geschoven moeten nu opeens afgemaakt worden en mijn zomerschool is begonnen, dus als ik dat allemaal onder controle heb, dan ga ik weer reageren!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iker

Iker


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 12-02-16

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimevr jul 07 2017, 00:20

Well, ik ben eindelijk thuis aangekomen. Morgen kun je dus weer reacties van me verwachten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Imané

Imané


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 08 2017, 10:49

aaaah sorry ik heb echt helemaal geen tijd gehad om te reageren. Helft van de AirBNB's had geen wifi en op andere dagen was ik gewoon veel te moe... vannacht ook om drie uur op om naar t vliegveld te gaan xd, maar ik zal vandaag even reageren! Eerst ff snel douchen
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 09 2017, 09:57

Iemand zin in nieuwe meets? Doordat we zo lang niet hebben gereageerd ben ik even helemaal uit de meets die we nu hebben haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Imané

Imané


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 09 2017, 10:07

jaa ik kan alleen niet garanderen hoe vaak ik kan reageren :') beetje afhankelijk van hoe moe ik ben en of ik wifi heb.

Ik vind alles prima qua meets!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 09 2017, 10:37

Haha ja ik ben ook echt doodop door de summer school en shit, dus ik reageer ook weinig. Ik denk dat ik trouwens in IJsland geen Wifi gaan hebben........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





chatbox - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: chatbox   chatbox - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
chatbox
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Spam-
Ga naar: