Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gastvertrekken van Erin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 11:16

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 11:19

Direct nadat Ren bij Henry was geweest, was hij naar Erin's vertrekken gelopen. Hij wist dat zijn dochter vaak overal en nergens te vinden was, maar hij hoopte geluk te hebben. Het was nog vroeg op de dag, dus hoopte hij dat zijn dochter nog in haar vertrekken was voordat ze er weer op uit zou trekken voor de dag. Ren was enigszins nerveus over wat hij haar zou vertellen, maar aan de andere kant was hij ook erg enthousiast en nieuwsgierig naar haar reactie. Hij had de relatie tussen hem en Erin altijd als goed gezien, ook al had hij een groot deel van haar jeugd gemist. Hij hoopte dat nu in te kunnen halen door met haar mee terug te gaan naar het Noorden. Hij zou het geheim houden voor Eileen en haar misschien op deze manier ook nog te kunnen verrassen. Na enkele tellen voor de deur gestaan te hebben klopte Ren en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 12:23

Erin zat in het midden van haar kamers tussen een grote berg met spullen. Puffend blies ze een krul uit haar gezicht en trok ze haar koffer nog maar eens naar haar toe. Ze was nu al even in het Westen, om haar vader op te zoeken en om de koninklijke familie met wat ze ook maar kon te helpen. Het was heel erg geweest om haar tante Willa zo toegetakeld te moeten zien en toen Tobias ook op bed beland was, was ze blij geweest dat ze hier met allerlei kleine klusjes kon helpen. Dat Adrian terug was gekomen betekende echter dat Hakeem ook op zijn weg terug moest zijn. Eerst had ze gedacht dat hij ook in Evenfall aan zou komen en dus had ze gewacht, maar Adrian had geen idee gehad waar haar vriend naartoe was gegaan. Blijkbaar was de missie in stukken uit elkaar gelopen. Nu had ze echter toch besloten om haar spullen te pakken en terug naar het Noorden te gaan. Ze had haar moeder al veel te lang alleen gelaten en bovendien was Esra nog altijd in de herberg. En eerlijk gezegd kreeg ze het flink benauwd van de sfeer die in het paleis hing. 'De deur is open!' riep ze toen er aangeklopt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 12:31

Bij het horen van zijn dochters stem, opende Ren de deur en liep hij het vertrek binnen. 'Ik zie dat je druk bezig bent met inpakken.' zei Ren toen hij alle spullen op de grond zag liggen. 'Je was toch niet van plan om te vertrekken zonder gedag te zeggen tegen je oude vader hè?' grapte hij, terwijl hij op één van de stoelen in het vertrek ging zitten. Het liet hem nog altijd versteld staan als hij Erin zag, ze was uitgegroeid tot een prachtige jonge vrouw. Iedere keer als hij haar zag voelde hij een soort van trots opkomen. 'Kom eens zitten, ik wil het ergens met je over hebben.' Hij glimlachte naar haar en klopte op de fauteuil die naast die van hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 12:41

Blij verrast keek Erin op toen ze hoorde dat het haar vader was die haar een bezoek kwam brengen. Ze sprong meteen op en schudde lachend haar hoofd. 'Natuurlijk niet pap, maar aangezien het mij minimaal drie dagen kost om in te pakken, dacht ik dat ik vast zou beginnen.' Met één voet schoof ze een hoopje kleding aan de kant. 'Maar ik wilde je wel komen vertellen dat ik snel terug naar de taverne ga. Ik weet nog niet precies welke dag, want ik heb een rit gevonden van een koopman, maar hij zou me net voor Tyrosh af zetten en dan zou ik een nieuwe rit daar moeten vinden, maar toen bood de kok me aan dat hij ook een dag later mij mee zou kunnen sturen met zijn achterneefje, maar dan zou ik achterop het paard moeten zitten en-' Erin merkte dat ze ratelde en eindigde grinnikend haar verhaal, ook omdat ze merkte dat haar vader iets te zeggen had. Ze nam naast hem plaats en keek hem met een afwachtende glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 12:44

Ren schudde lachend zijn hoofd bij het geratel van Erin. Op één of andere manier wist ze altijd wel iets te regelen. Hij dacht altijd dat er maar weinig mensen waren die nee konden zeggen tegen zijn dochter - daar viel hij zelf natuurlijk ook onder. 'Maak je maar geen zorgen om die rit.' zei hij en pakte haar hand beet. 'Ik heb mijn baan als adviseur opgezegd.' zei hij en keek haar aan om haar reactie te pijlen. 'En ik kom met jou mee terug naar het Noorden, als je dat oké vindt natuurlijk.' Ren glimlachte kort. Pas op dit moment realiseerde hij dat zijn leven zou veranderen, dat hij alles wat zijn leven was geweest voor de afgelopen jaren had opgezegd. 'Ik- ik weet dat ik er niet veel geweest ben toen je klein was, maar... nou ja, ook al is het te laat ik zou daar graag verandering in brengen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 13:07

Erin keek met grote verbazing naar haar vader en was op een erg zeldzame manier totaal sprakeloos. Ze dacht even dat hij een grapje had gemaakt. Al zo vaak eerder had ze voorgesteld of hij niet met haar mee terug wilde reizen, als was het maar voor een kort bezoekje, maar hij had altijd af moeten wijzen. Haar moeder had ooit gezegd dat ze het misschien niet meer moest vragen. Het stelde haar namelijk alleen maar teleur als ze steeds de 'nee' aan moest horen. 'Oh,' zei ze uiteindelijk toen hij erg serieus begon over hoe hij er amper was geweest toen ze klein was. Het was zeker geen grap. Hij wilde echt mee gaan. Met grote ogen keek Erin hem aan. 'En je hebt het al aan de koning verteld? En aan tante Willa? En ze laten je gaan?' Ze durfde het nog niet te geloven. Wat als hij toch ineens niet weg kon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Renee

Renee


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 13:21

Ren keek haar aan en glimlachte kort. 'Ik ben net naar Henry geweest en hij heeft me al zijn zegen gegeven. Daarna ben ik direct hierheen gekomen om het je te vertellen.' Ergens had hij gehoopt dat ze enthousiaster had gereageerd, maar hij gaf haar geen ongelijk: hij had het nieuws laten vallen als een bom zonder waarschuwing. 'Het spijt me dat ik het nu pas heb kunnen doen, echt- maar ik hoop dat ik al die verloren tijd als nog een beetje goed kan maken. Ik ben zo onwijs benieuwd naar alles wat jullie hebben opgebouwd in het Noorden, naar de taverne.' zei hij met een brede glimlach. 'Ik kom echt met je mee dit keer. Ik beloof het.' Hij glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 13:42

Erin's lach verdween steeds meer met alles wat haar vader zei. Hij had het al helemaal geregeld. De koning had hem zelfs zijn akkoord gegeven, iets wat Erin als onmogelijk had ingeschat, waarom ze gedacht had dat hij nooit gekomen was. 'Papa je hoeft toch niet te zeggen dat het je spijt. Het is ook allemaal niet makkelijk en je had gewoon je leven hier en mama vond het fijn dat zij ook haar eigen ding kon doen.' Soms was het niet leuk geweest om haar vader zo sporadisch te zien, maar ze had er altijd veel voer gepraat met haar moeder zelfs toen ze als meisje had geprobeerd om ze bij elkaar te krijgen. Plots voelde ze dat er tranen over haar wangen rolden en stond ze op uit de stoel om bij haar vader te gaan zitten. 'Kijk nou wat je doet,' mompelde ze overrompeld door haar ontroering. 'Ik ben zo blij dat het nu kan.' Erin sloeg met een snotterende glimlach haar armen om haar vader's nek en verborg haar gezicht in zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 13:52

Ren sloot zijn armen om zijn dochter heen en hield haar stevig tegen zich aan. Hij werd ook haast emotioneel doordat zij emotioneel werd, maar hij hield zijn tranen bij zich. Ren drukte zijn lippen op haar haren en wreef met zijn hand over haar rug heen. 'Ik ben ook blij, Erin. Je wilt niet weten hoe blij ik ben.' Hij kon zijn blijdschap niet eens in woorden uitdrukken, dus probeerde hij dat ook maar niet te doen. Ren wilde in dit moment zijn en hij was blij dat hij dit moment met Erin kon delen. 'Ik was bijna bang dat je niet blij zou zijn.' gaf hij eerlijk aan haar toe, waarna hij begon te lachen. 'Ik weet niet wat ik dan had gedaan.' Nog steeds hield hij haar stevig vast. Het was veel te lang geleden dat hij dat had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 14:14

Stilletjes liet Erin haar tranen over haar wangen stromen. Als ze eenmaal begon te huilen had het vaak geen zin om het tegen te proberen te houden. Bovendien waren het tranen van blijdschap. 'Dat ik niet blij zou zijn? Doe niet zo gek!' glimlachte Erin. Te horen krijgen dat ze eindelijk haar vader bij zich zou hebben, dat ze eindelijk kleine dingetje met hem kon delen zoals het naar de markt gaan, dat ze hem geen ellenlange brieven meer hoefde te sturen met alles wat ze deed, dat kon nooit slecht vallen. Met een grote glimlach legde ze haar hoofd weer tegen zijn schouder en zuchtte diep terwijl ze haar wangen met haar mouw droogde. 'Heb je het er al eens met mama over gehad?' vroeg ze vervolgens benieuwd. Dit nieuws ging haar moeder namelijk net zo goed aan en kon haar misschien meer in verwarring brengen dan het Erin deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esra

Esra


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 14:26

Ren moest enigszins lachen. 'Ik weet niet waarom ik dat dacht, maar ik ben blij dat je ook blij bent met mijn besluit.' Dit alles was een hele geruststelling voor hem. Hij zou het nog aan de rest moeten vertellen, aan Willa en de jongens en al zijn collega's, maar dat was een zorg voor later. Hij wilde zijn besluit eerst met zijn dochter vieren voordat hij aan het afscheid zou denken. Bij haar volgende woorden werd hij stil en schudde hij zijn hoofd. 'Ik heb nog niets tegen je moeder gezegd. In het ergste geval wil ze me niet in de taverne hebben en zoek ik een andere verblijfplaats in het Noorden.' Hij hoopte dat Eileen net zo zou reageren als Erin, al verwachte hij het niet. Ren was iemand die altijd van het slechtste uitging: dan kon het alleen maar beter worden. Hij had vaak genoeg dingen positief ingezien, waarna hij teleurgesteld werd. Tegenwoordig probeerde hij zichzelf tegen deze teleurstellingen te beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimezo jun 25 2017, 15:26

'Ah,' zei Erin twijfelachtig. Ze had gehoopt dat hij daar misschien al aan gedacht had en het al eens genoemd had in één van zijn brieven, maar dat bleek niet waar te zijn. 'Er zijn genoeg fijne plekken in Tyrosh. Vlak bij zee bijvoorbeeld!' Ze probeerde nu maar niet in te beelden dat haar moeder boos zou zijn als haar vader plots op de stoep stond, maar het kon gebeuren, hoe vergevensgezind ze meestal ook was. Erin vond haar moeder vaak al koppig genoeg en dit zou nou net iets kunnen zijn waarbij ze haar flink moest gaan overtuigen. Met een glimlach kneep ze in de hand van haar vader. 'Je gaat het geweldig vinden, ik weet het zeker.' Ondanks dat ze graag langer had gebleven in het paleis om hopelijk te zien hoe het langzaam beter zou gaan met haar tante en neven, werd ze nu enkel nog ongeduldiger om terug naar huis te keren. En wie weet als ze geluk had zou Hakeem eindelijk terecht zijn gekomen. Ze had al zo lang niets van hem gehoord en smachtte naar enig teken van leven. 'Misschien kunnen we mama alvast een brief toe sturen, dan is het niet een te grote verrassing als ik je ineens bij me heb,' grinnikte Erin terwijl ze op stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renee

Renee


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimema jun 26 2017, 04:20

Ren knikte. 'Ik vind wel een plek om me te settelen. Desnoods bouw ik zelf iets.' lachte hij. Niet dat Ren genoeg verstand had van huizen bouwen om dat ook werkelijk te kunnen doen, maar het idee was leuk. 'Al is er wel één voorwaarde: er moeten citroenbomen staan, zodat we citroencakejes kunnen maken.' Na al die jaren waren citroencakejes nog steeds Ren's favoriete gebak. Het hem hem terug naar zijn jeugd, naar de markt waar hij ze had gehaald en de keukens waar hij ze wel eens van de kok kreeg. 'Waarschijnlijk komt de brief tegelijkertijd met ons aan, daarbij- ik weet niet of er iets is wat haar kan voorbereiden op mijn komst.' Ren had geen idee hoe Eileen zou reageren en misschien wilde hij het ook wel helemaal niet weten. 'Maar als je graag een brief wilt schrijven naar je moeder, dan houdt ik je niet tegen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimedi jun 27 2017, 00:58

Erin moest lachen toen haar vader de citroenbomen en de citroencakejes noemde. 'Ok, duidelijk, dat komt voor elkaar. En dan zal ik Wren vragen of hij je een bakles kan geven. Niet omdat ik echt denk dat je uiteindelijk zelf de cakejes kan bakken, maar gewoon omdat ik je wil zien stuntelen in de keuken,' giechelde Erin met haar handen voor haar mond. Ze zag het al voor zich dat haar vader ondergesneeuwd zou zijn met bloem en ome Wren met rollende ogen achter hem stond toe te kijken. Het was verbazingwekkend hoe blij die gedachte haar maakte. 'Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik wil het toch proberen.' Erin had namelijk nog een andere reden om te laten dat ze er aan kwam. Namelijk in het geval dat Hakeem inmiddels teruggekomen was. Ze hoopte namelijk niet dat ze elkaar nu mis zouden lopen. Ze had Esra specifiek instructies gegeven om haar meteen te schrijven als hij er was, maar het kon zomaar zijn dat ze net op pad was als dat bericht dan weer aan zou komen. 'Heb je nog iets specifieks dat ik er in moet zetten? En heb je trouwens al nagedacht over het inpakken van je spullen? Ik ben er zelf zó slecht in, maar als je toch hulp nodig hebt?' Glimlachend keek ze haar vader aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renee

Renee


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimedi jun 27 2017, 09:50

Ren rolde met zijn ogen bij het horen van zijn dochters woorden en begon te lachen. 'Dus je wilt die oude man van je voor gek zetten voor de hele taverne? Ik weet niet waar ik dat aan heb verdient hoor, Erin.' grapte hij en sloeg zijn armen over elkaar. 'Nee, niet perse. Schrijf maar gewoon naar je moeder dat ik mee kom- dat ik ontslag heb genomen.' Ren wist verder nog niet precies wat zijn plannen waren, dus hij wilde Eileen ook niet blij - of boos - maken met een dode mus. Wellicht zou hij wel helemaal niet zo lang bij de taverne blijven en zou hij al snel weer verder reizen naar een andere plek. Ren wist het allemaal nog niet, al was hij van plan om in ieder geval een aantal maanden bij Erin te blijven. 'Volgens mij moet ik eerder aan jou vragen of jij hulp nodig hebt.' lachte hij. 'Ik neem zelf niet zoveel mee, alleen de noodzakelijke spullen. Het zal dus niet erg veel zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimedi jun 27 2017, 12:09

Erin knikte en zocht alvast naar een stuk perkament en een veer. Ze zou het anders toch vergeten om die brief te schrijven als ze het niet meteen deed. Ze kon met dit soort dingen echt een zeef zijn en dan maakte ze haar moeder alleen maar onnodig ongerust. 'Ik weet het,' zuchtte Erin. Uiteindelijk vond ze wat ze nodig had voor de brief en krabbelde snel wat neer. Bedenkelijk keek ze haar vader tijdens het schrijven aan en kreeg toen plots een brede lach op haar gezicht. 'Pap, wat heb je nou altijd willen doen? Maar dat niet kon omdat je naar het paleis moest? Als je nou een lijstje maakt-' Pratend scheurde ze de onderste ongebruikte helft van het perkament af en schreef er alvast een titel boven. 'Dan kunnen we al de leuke dingen gaan doen waar je al heel lang naar uit kijkt. Zoals zelf citroencakejes maken,' grapte Erin, maar overhandigde hem het lijstje met serieuze bedoelingen. 'En zeg niet dat je niets weet! Ik weet zeker dat er wel honderd dingen zijn die je wil doen nu. Al is het maar iets kleins.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Renee

Renee


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimedi jun 27 2017, 15:46

Ren keek toe hoe Erin druk in de weer ging met een veer en wat perkament. 'Wat ik altijd heb willen doen? Jeetje, Erin daar vraag je me wat.' Hij had geen idee wat hij allemaal wilde doen. Er waren zoveel dingen die hij wilde doen, maar hij kon er op dit moment niet opkomen. 'Ik wil naar de Zomereilanden toe, waar ik geboren ben.' begon hij maar. Dat was iets waar hij zeker van was dat hij het wilde doen. 'Ik wil een rit maken met de paarden, op het strand bij zonsondergang.' Nu hij erover na begon te denken, begon Ren zich te realiseren hoeveel hij in zijn leven had willen doen, maar nooit had gedaan. 'Natuurlijk wil ik samen met jou citroencakejes maken.' lachte hij en pakte het perkament van Erin aan, waar hij zijn ideeën op begon te schrijven. 'Wat zou je ervan vinden als we samen naar de Zomereilanden zouden gaan? Ik weet niet hoe het er nu is, maar ik zou je graag willen laten zien waar ik geboren ben. Het heeft geen haast hoor, maar ik zou het graag met je delen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimewo jun 28 2017, 01:24

Erin was erg tevreden te horen dat haar vader ook werkelijk haar idee om het lijstje te maken aan pakte. Ze keek over zijn schouder mee hoe hij de ideeën op schreef en glimlachte toen hij haar over de Zomereilanden vroeg. 'Dat zou ik echt geweldig vinden, papa.' Ze had haar moeder van jongs af aan al over haar familie gevraagd en van de geboorteplaats van haar vader waar haar familie vandaan kwam. Haar moeder wist er echter maar weinig over behalve de naam de gebeurtenissen waarom haar vader daar weggehaald was. Erin had later zelfs wel eens onderzoek proberen te doen. Ze herinnerde zich nog goed dat ze haar neef Gus had gevraagd haar te helpen een boek te vinden over de Zomereilanden. Hij had toen zo'n dik boek erbij gehaald dat ze al snel interesse verloren was. Toch had ze altijd haar oren en ogen open gehouden voor alles dat ze maar op kon vangen over de eilanden. Erin eindigde de brief voor haar moeder en stopte hem toen in een envelop. 'Kunnen we één van de paleisbodes gebruiken voor de brief?' vroeg ze nieuwsgierig, maar met belang in haar stem. Ze dacht nog altijd dat het beter was als haar moeder het nieuws al ontvangen zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renee

Renee


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimewo jun 28 2017, 07:41

Bij Erin's woorden, glimlachte Ren breed. Hij was blij te horen dat ze graag met hem mee wilde gaan naar de Zomereilanden. Ren vond het belangrijk dat zijn dochter wist waar hij - en zij dus ook deels - vandaan kwam. Daarbij wilde hij zelf erg graag terug naar de plek waar hij zijn eerste levensjaren had doorgebracht. Toen Erin de brief in de envelop had gestopt, pakte Ren deze aan. 'Ik zal mijn best doen om hem zo snel mogelijk in het Noorden te krijgen, maar ik kan niets beloven.' Ren wist niet of hij nog iets kon regelen nu hij zijn taken op had gegeven. Hij had het nieuws echter nog niet met iedereen gedeeld, dus wellicht waren er nog mensen die naar hem zouden luisteren. Als hij zei dat er spoed achter zat dat de brief zo snel mogelijk bezorgd werd, zou er vast wel iemand zijn die iets kon regelen. 'Maar ik zal je inpak proces niet verder verstoren, je moet namelijk nog en hoop doen zo te zien.' lachte Ren, terwijl hij wenkte naar alle spullen die over de grond verspreidt lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 23-12-15

De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitimewo jun 28 2017, 11:12

'Bedankt,' glimlachte Erin dankbaar toen haar vader zei dat hij zich met de brief bezig zou houden. 'Ja, nee het is een goed idee dat ik maar eens verder ga met inpakken. En jij moet geloof ik nog wat andere mensen vertellen dat je ontslag hebt genomen, is het niet?' Ze bekeek haar vader nauwkeurig. Ze kon zich voorstellen dat het moeilijk was om afscheid te nemen van iets dat hij al zo lang deed, dat al zo lang zijn thuis was en de plek was waar al zijn collega's en vrienden waren. Ze liet haar spullen even voor wat het was en gaf haar vader nog eens een knuffel. 'Echt bedankt, pap, voor alles. Het is vast raar om nu dit te verlaten.' Glimlachend gaf ze hem een kneepje in zijn zijn arm en drukte een kus op zijn wang. 'Maar ga het nu allemaal eerst maar eens regelen!' Met een klein duwtje stuurde Erin hem richting de deur en ging vervolgens met een brede glimlach verder met haar bagage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gastvertrekken van Erin  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gastvertrekken van Erin    De gastvertrekken van Erin  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gastvertrekken van Erin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De gastvertrekken
» Erin Robson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: