IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De Werkkamer van de Koning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Tobias

Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   ma sep 25 2017, 21:15

'Dingen zitten complexer in elkaar dan dat het lijkt,' zei hij enkel als reactie op de woorden van het meisje. Hij moest eerst van zijn functie af zijn om op gelijke toon met zijn zoon te kunnen spreken. Dat was hij ook zijn vrouw verschuldigd, die hij alweer enkele dagen niet had gesproken. Na de onenigheid met zijn gezin had hij ingetrokken in andere vertrekken. Hij miste haar en zijn zoons enorm. 'Het zou fijn zijn als je met mijn zoon wilt praten. Maar laten we er maar over op houden.' Hij nam nog een slok van de wijn en bedacht zich opeens iets. 'Wat was eigenlijk jouw reden om aan de missie deel te nemen?' vroeg hij plotseling, terwijl hij haar recht aan keek. Hij kon nog steeds niet geloven dat Marcus had toegestaan dat de twee mee zouden gaan met de missie. Ondanks dat hij wellicht niets te maken had met Naya had hij toch twee jonge levens op het spel gezet en dat zou hij de legerleider nooit vergeven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

Aantal berichten : 133
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   do okt 05 2017, 21:45

Naya knikte enkel bij de woorden van de koning. Natuurlijk hoopte ze dat Adrian het conflict tussen hem en zijn vader kon oplossen en als ze daarmee kon helpen, dan deed ze dat graag. Bij de vraag van de koning was ze stil en keek ze naar haar glas. Zelf had ze vaak nagedacht over deze vraag, over de waarom - en nog steeds wist ze eigenlijk het antwoord er niet op. Destijds had het haar een goed idee geleken, een avontuur om aan te gaan. 'Ik heb mijn leven lang in een paleis gewoond en voor lief genomen wat ik allemaal had, ik- ik wilde ook eens zien hoe het leven er ook uit kan zien. Hoe het leven is voor de mensen die vechten om ons te beschermen.' praatte ze maar bij elkaar, zonder oogcontact te maken met de koning. Ze kon op dit moment wel door de grond zakken van schaamte. Hoewel er een kern van waarheid zat in haar woorden, voelde het nog steeds stom om het zo uit te spreken. 'Al realiseer ik me dat de manier waarop ik het heb aangepakt niet de juiste manier is. Helaas kan ik daar niets mee aan veranderen...' Snel dronk ze het laatste beetje wijn op en stond op. 'Ik- eh, ik had nog beloofd om bij mijn zuster en nichtje langs te gaan.' loog ze en keek de koning kort aan. 'Bedankt voor dit gesprek.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Liam

Aantal berichten : 130

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   di okt 10 2017, 08:31

Henry keek het meisje peinzend aan, terwijl hij haar uitleg aan hoorde. Overtuigend was het zeker niet, maar het deed hem aan zijn eigen zoon denken. Beiden hadden ze dit impulsief gedaan, om- om toch dat stukje méér in hun leven te zoeken. Het deed hem zeker ook aan zichzelf denken en ook aan Ren. Wat hij zijn moeder vroeger toch allemaal had aangedaan door ook zo impulsief te zijn... ‘Dat is prima. Ik zal je niet langer ophouden.’ Hij was inmiddels opgestaan en liep op Naya af. ‘Ik vind het een eer om je welkom te mogen heten in deze familie. Als je ooit iets nodig hebt van mij of mijn vrouw, twijfel dan niet om ons te schrijven.’ Hij had de deur voor haar open gedaan en glimlachte kort. ‘Het ga je goed met mijn zoon, Naya Alba.’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   

Terug naar boven Go down

De Werkkamer van de Koning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: