IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De Werkkamer van de Koning

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Eddard

Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   zo okt 21 2018, 16:45

Willa keek geëmotioneerd toe hoe Henry naar haar toe kwam en zich zo tot haar wierp. Ze had zelf zo veel moeite die toenadering te zoeken, maar ze zou liegen als ze zei dat ze niet naar hem verlangde. De manier waarop haar doen en laten afgestemd was op Henry was altijd erg duidelijk in zijn afwezigheid. Het had haar soms doen denken aan haar eigen ouders en de kleine dingen die ze zich herinnerde van haar jeugd. Hoe haar moeder altijd links van haar vader zat, bijvoorbeeld, en haar vader die altijd naar haar moeder zocht met zijn ogen zodra hij een kamer binnenstapte. Willa had ook met pijn in haar hart gezien hoe haar vader die kleine dingen af had moeten leren toen zijn vrouw overleden was; zijn blik die altijd de kamer doorschoot en maar niet de vrouw vond die hij zocht. Het was allemaal nog erg vers in haar geheugen ondanks de jaren. Ze vergeleek haar eigen relatie niet graag met die van haar ouders die ze zo had geïdealiseerd in haar jeugd, maar soms dacht ze precies te voelen wat ze ooit had bewonderd. Willa gleed met haar vingertoppen langs zijn baard en cirkelde voorzichtig rond het ooglapje. Ze schudde haar hoofd. 'Ik weet het niet. Ze hebben nu plots zo veel opties. Maar ik geloof niet dat ze hier zullen wachten tot de bevalling.' Met een kleine glimlach hielp ze Henry van zijn knieën. 'Tenminste, ik hoop dat ze dat niet doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Tobias

Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De Werkkamer van de Koning   wo okt 24 2018, 20:22

Met hulp van Willa kwam Henry moeizaam overeind en zette hij een hand op het bureau om zich te stabiliseren. De ander legde hij op Willa's arm en zo keek hij haar bedachtzaam aan. 'Ik zal wel weer eens bij onze jongen langs gaan,' zei hij met een glimlach, 'en bij onze schoondochter. Misschien nemen ze het aanbod wel aan om mee te gaan naar het Noorden. Het zou me niets verbazen als Jill en William daar ook weer naartoe reizen, zodat ze de drukte die hier gaat ontstaan een beetje kunnen ontlopen.' Hij wreef zacht met zijn hand over Willa's arm en zuchtte diep. 'Ik kan mij het Noorden niet eens meer voorstellen zonder kleine kinderen,' biechtte hij zacht op. Ze hadden in het Zuiden gewoond met de kleine Henry en de tweeling was er bij gekomen in het Noorden. Adrian was in het Westen geboren en zou nu weer juist naar het Oosten gaan. 'Zullen we naar onze vertrekken gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

De Werkkamer van de Koning
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: