IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De vetrekken van Leona en Nathan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Sage

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    zo feb 07 2016, 14:07

Nathan ging verder op het bed zitten en legde haar hoofd op zijn schoot. Zo gleed hij voorzichtig met zijn vingers door haar haren heen. 'Dat lijkt me een heel goed idee. Ik zal zo de kinderen wel even spreken en het voorstellen.' Ook hij had er erg veel moeite mee gehad dat Flynn had besloten om in het legerkamp te gaan wonen. Er ging geen dag voorbij dat hij niet aan zijn zoon dacht. Hij boog zich voorover en drukte zacht een kus op haar wang. 'Het spijt me van daarnet. Ik weet dat ik me altijd verontschuldig en dat je er niets mee kan, maar- Ik heb er altijd spijt van als ik zo doe. Niemand verdient het om mijn buien te krijgen en jij al helemaal niet.' Voorzichtig stond hij weer op en bracht alle koffers naar het gezamenlijke woonvertrek toe. 'Ik ga naar mijn zuster toe, ga je mee?' riep hij naar zijn vrouw toe, terwijl hij alle koffers af sloot.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 23-12-15
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    zo feb 07 2016, 14:29

Leona keek hem aan en knikte. 'Weet ik.' antwoordde ze enkel en glimlachte kort. Ze wist dat hij er spijt van had en ze wist ook dat hij die woorden meende, maar dat maakte het er niet altijd even gemakkelijk op. Ze zei altijd tegen zichzelf dat het wel een keer op zou houden en dat het minder zou worden en dat had ze al die jaren volgehouden. 'Ik kom straks misschien, ik wil nog even bij de paarden gaan kijken.' Ze had even tijd nodig voor zichzelf om alles weer op een rijtje te zetten. 'Doe Willa en Henry de groeten.' zei ze gemeend, waarna ze hem een kus gaf hem en omhelsde. 'Ik hou van je Nathan, vergeet dat nooit, oké?' Het was de waarheid: ze hield nog altijd van hem. Na deze woorden gezegd te hebben, liep ze terug naar de slaapvertrekken, waar ze haar laarzen aanreeg en baande zich vervolgens een weg naar de stallen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

De vetrekken van Leona en Nathan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dry your tears. [&NATHAN MALONE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: