IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De vetrekken van Leona en Nathan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Iwan

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    zo jan 17 2016, 22:49

'Ik wist het! Het staat je zoals alles en altijd geweldig.' Iwan maakte er vaak genoeg grappen over dat hij, een slungelige kluns, op de een of andere manier vrienden was met de meest mooie meid van heel Tarth. Hij zei dan altijd dat het een grap van de Goden was. Wat moest iemand zoals hij nou met Nadine? Het amuseerde hem altijd als mensen het allemaal maar met een korreltje zout namen tót ze haar ook echt zagen. Iwan glimlachte toen hij de kus ontvangen had en knikte vervolgens. 'Laten we maar gaan ja. Als mijn vader echt op komt dagen dan gaat dat hele feest meteen dood zijn.' Hij stak zijn arm naar Nadine uit en liep vervolgens met haar de vertrekken uit richting het feest. 'Hoe gaat het met mijn tante en oom? Staan ze nog overeind?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

Aantal berichten : 47

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    zo jan 17 2016, 22:56

Nadine gaf hem een klein duwtje bij zijn woorden. 'Niet alles staat mij geweldig.' merkte ze op en keek hem aan. Hij zei altijd van dat soort dingen, maar ze was het nooit met hem eens. Hij moest haar eens zien als ze een dag op de boerderij had gewerkt. Haar kleding onder de modder, haar haren in de klit, haar handen zwart van de aarde. Ze besloot er verder niets over te zeggen, want Iwan was het in die zin toch niet met haar eens. 'Ah joh, dan zorgen wij er toch voor dat het feest overeind blijft! Dat kunnen wij wel.' lachte ze en liep met hem mee de vertrekken uit. 'Voor zover ik weet zijn ze nog springlevend. Man, die zijn veel te koppig om nu al te gaan.' Haar moeder was nog vrij fit, al begon het werk op de boerderij wel steeds zwaarder voor haar te worden. Ze had het vermoeden dat zij en Levi daarom de taak van de paarden nu op zich hadden gekregen, maar haar moeder ontkende stug dat dat de reden was. Met haar vader ging het zoals het altijd al ging en als er iets aan de hand was, wist hij dat goed te verbergen voor hen. 'Hoe gaat het met Gus? Heeft hij al zijn muze gevonden?' vroeg ze met een grijns, terwijl het rumoer van het feest steeds duidelijker hoorbaar werd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    ma jan 18 2016, 10:02

'Oké, goed, daar houd ik je aan. We gaan koste wat het kost dat feest gaande houden!' Iwan wees met een vinger naar haar en grinnikte vervolgens. 'Fijn om te horen dat het goed met ze gaat. Ik kan me ook voorstellen dat zo'n leven op een boerderij je ook veel langer op de been houdt dan vast zitten tussen vier muren.' Gelukkig had hij altijd zijn moeder gehad om hem en zijn broers de waarde van de natuur en het buiten in te laten zien. Hij koesterde de herinneringen van het picknicken in het bos en de paardenritten die ze maakten door de modder erg. Veel meer dan het stil zitten tijdens diners en alle lessen over de politiek van Tarth, net taal gebruik en omgangsvormen. 'Nee, maar kun je me alsjeblieft helpen wat voor hem te vinden? Ik bedoel hij vindt het vast allemaal prima met zijn boeken en met zijn broers als vrienden, maar bij de Goden hij moet eens met wat andere mensen op gaan trekken. Kun je je voorstellen als je alleen deze idioot hebt als link met de buitenwereld,' lachte Iwan zichzelf op de borst kloppend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    ma jan 18 2016, 11:10

Nadine moest lachen om zijn woorden en knikte. 'Afgesproken.' grinnikte ze en luisterde naar zijn woorden. 'Waarom vraag je niet aan je vader of je een keer mee mag naar de boerderij? Hij zal zijn eigen zus toch wel vertrouwen? En dan zeg je gewoon dat... dat je alle luxe van het kasteel niet gewoon wil accepteren en ook wil weten hoe het is om zonder al die luxe te leven.' stelde ze voor en keek hem aan. 'Dan kan je helpen met de paarden! En in er is een geweldig meer waar we naar toe kunnen rijden!' Ze zag het al helemaal voor zich en Iwan zou het ook vast wel eens fijn vinden om niet binnen de muren van een kasteel te moeten leven. 'Alleen jou als link naar de buitenwereld? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten overleven.' zei ze dramatisch. 'Maar je hebt gelijk, we moeten inderdaad maar eens iemand zoeken voor hem. Daar is vanavond een mooie gelegenheid voor, vind je niet?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    ma jan 18 2016, 19:36

Iwan keek Nadine twijfelachtig aan. Toen hij jonger was had hij altijd gedacht dat zijn vader zijn regels wel wat zou verslappen naar mate hij en zijn broers ouder werden en voor henzelf konden zorgen. Dat was echter niet echt zo gebleken. Van dit voorstel wist hij zelfs niet wat zijn vader zou zeggen, maar hij liet het dat de pret niet bederven en glimlachend knikte Iwan. 'Ik ga het hem vragen! Hij kan vast niet weigeren als ik naar jullie toe ga!' Hij zou het fijn vinden om even weg te zijn zonder zijn familie. De enige momenten waarop hij alleen op pad ging was in Evenfall en rondom het paleis in de bossen. 'De perfecte gelegenheid. We gaan hem een mooie danspartner vinden en dan krijgt hij vast plots inspiratie!' Iwan hielp zijn tweelingbroer maar al te graag. Vaak wist hij alleen niet hoe. Hij en Augustus zaten vaak op één lijn, maar net zo vaak liep Iwan tegen een muur als hij zijn broer probeerde te benaderen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    ma jan 18 2016, 20:04

'Precies!' Henry kon vast niet weigeren als Iwan het voorstelde en anders vroeg Nadine of haar ouders hem misschien konden overtuigen. 'Het feestje levend houden en een danspartner en muze vinden voor Augustus. Nou, dat moet te doen zijn toch!' grapte Nadine en bleef even staan om het feest van een afstandje te bewonderen. Vanaf hier kon ze al zien hoe gigantisch druk het was, maar ook hoe gezellig het er wel niet uitzag! 'Bij de goden, ik ben al zolang niet meer naar een goed feest geweest, het werd wel weer eens tijd.' grinnikte ze en trok hem in een snel tempo mee naar de menigte. Het rumoer van de menigte steeg boven de muziek uit, maar nog steeds vond Nadine het heerlijk. Ze had er altijd van gehouden om zich onder de mensen te begeven. 'Oh, zullen we eerst wat te drinken halen?' Ze verhief haar stem, zodat ze - hopelijk - boven de herrie van de menigte uit zou komen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di jan 19 2016, 11:05

Iwan keek zijn ogen uit toen hij de feestende massa zag. Dit leek tenminste een beetje op hoe het er vaak in Evenfall aan toe ging. Het was nu tenminste te zien dat mensen leefden in deze stad. 'Daarvoor moet je me toch echt vaker in Evenfall komen opzoeken. Ik weet altijd de leukste feestjes te vinden daar.' Hij werd al snel weer gewillig meegenomen door Nadine en keek ondertussen rond of hij zijn broers en moeder misschien niet al zag. 'Ja, goed idee!' Net zoals Nadine moest hij ook flink zijn stem verheffen om boven het rumoer, de muziek en het gelach uit te komen. Hij vond het heerlijk om zo onder de mensen te zijn. Niemand lette dan echt op je. Je was simpelweg omgeven door allerlei mensen en toch deelde je dat ene ding dat je samen genoot van een feest, hoe verschillend je achtergrond ook mocht zijn. 'Ik geloof dat ik Flynn al met een meisje zie,' lachte Iwan toen ze richting het kraampje liepen waar ze drank konden vinden. Hij stootte Nadine grijnzend aan en zwaaide toen uitbundig naar zijn neef, precies omdat hij wist dat Flynn het verschrikkelijk vond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di jan 19 2016, 12:03

Nadine had twee glazen wijn gepakt bij één van de kraampjes en overhandigde er eentje aan Iwan. Toen ze Flynn zag, gaf ze Iwan lachend een por. 'Pest die jongen niet zo!' lachte ze en keek zelf ook nieuwsgierig naar de twee. Flynn had altijd wel een meisje aan de haak geslagen, waar hij ook was en met wie hij ook ging. Al snel zag Nadine het meisje weglopen van Flynn, waardoor ze begon te lachen. 'Kijk, nu heb je haar weggejaagd.' grapte ze en nam een slok van haar wijn. Het was zo druk dat ze moeite moest doen om de muziek van de troubadour te onderscheiden van het rumoer van de menigte. 'Zullen we ons zo maar aan eens dans wagen? Of wil je op zoek naar je familie?' Nadine wist niet hoe snel hij van plan was om zich weer bij zijn familie te voegen, al hoopte ze dat hij nog even tijd met haar zou doorbrengen om op zijn minst één dans te doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    wo jan 20 2016, 11:31

'Ach, hij kan het wel hebben, zijn ego is groot genoeg,' grijnzend dronk Iwan van de wijn en zag toen dat inderdaad het meisje Flynn in zijn eentje had gelaten. Met een wat minder plagende glimlach stak hij nog eens zijn hand naar zijn neef op. Het was altijd nog wel een aardige gast en hij wist zeker dat haar maar wat gek was op zijn familie. 'Oh nee, ik ga eerst die dans met jou wagen! Kun je je het voorstellen? Dansen met wachters in een cirkeltjes om je heen?' grapte Iwan. Het was nooit zo gek, maar toch voelde je altijd een aantal paar ogen op je gericht en dat was geen fijn gevoel. Die wachters zouden hem misschien een veilig gevoel moeten geven, maar het wekte vaak juist het tegenovergestelde op. Hij sloeg het laatste beetje wijn achterover en pakte al haar hand vast om de naar de dansende menigte te gaan. 'Dus wat zijn je plannen eigenlijk voor de aankomende dagen?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    wo jan 20 2016, 15:33

'Z'n ego is kleiner dan je denkt.' lachte Nadine, maar besloot het onderwerp te laten vallen. 'Je moet gewoon gaan dansen met één van de wachters.' lachte ze en begon nog breder te grijnzen bij het beeld dat ze voor zich zag: Iwan, al walsend met een bewaker door de menigte heen. Gewillig liet Nadine zich de dansvloer op trekken, toen ze eenmaal aan het dansen waren, haalde ze haar schouders op. 'Als het weer goed blijft wil ik nog gaan rijden, Levi en Brayden zijn wederom teruggekomen met een nieuw paard van de markt, dus ik wil zien wat ze in haar mars heeft.' Ze vertrouwde haar broers erop dat ze een goede keuze hadden gemaakt, maar ze wilde het eerst zelf zien voordat ze dat ook zou toegeven. 'En verder had ik eigenlijk nog geen plannen gemaakt, jij dan?' vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze zich door de dansende menigte heen baande.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    wo jan 20 2016, 20:51

Iwan moest hard lachen om het voorstel van Nadine. Hij zou het gedaan hebben als hij daarmee niet het goedbedoelde plan van zijn moeder in duigen liet vallen. Ze was erg enthousiast geweest en als hij er nu een potje van maakte dan zou hun vader zich daar zeker over uitspreken. Dat zou zonde zijn na een leuke avond. 'Ah, heerlijk! Laat het me weten als je uit rijden gaat, misschien kan ik mee.' Iwan keek erg uit naar een aantal ritten in de natuur van het Oosten. Het was heel anders dan het landschap rondom Evenfall en dus was er van alles te ontdekken. 'Ik had niet veel plannen gemaakt, maar ze mijn lijstje begint toch ineens lang te worden: een muze vinden voor Gus, jou vergezellen, mijn vader overtuigen dat ik een tijd bij jullie op bezoek mag en ga zo maar door.' Hij vond dat ze op dat moment een goede dansplek hadden bereikt en greep Nadine vast om hun dans in te zetten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    wo jan 20 2016, 23:10

'Ik ben blij dat ik je zoveel inspiratie heb gegeven voor de aankomende dagen.' grapte Nadine en zette eveneens als hem de dans in. Ze vond het heerlijk om te dansen. Toen ze klein was danste ze altijd met iedereen die het maar leuk vond om met haar te dansen en als er niemand met haar wilde dansen, dan danste ze wel alleen! Ook nu danste ze vol genot op het ritme van de muziek van de troubadour en met een glimlach keek ze Iwan aan. 'Ik hoop dat je vader het oké vind als je een tijdje bij ons komt op de boerderij! We kunnen de hulp goed gebruiken en het is natuurlijk altijd gezellig als je er ben!' Ze had het altijd jammer gevonden dat zij en Iwan zo ver weg van elkaar vandaan woonde. Ze konden elkaar nooit zomaar eens opzoeken, of ze moesten een reis van een week - of als het tegenzat meer - maken. Dit was de perfecte gelegenheid om wat meer tijd door te brengen met haar beste vriend én hij kwam ook eens buiten de muren van het paleis.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    do jan 21 2016, 19:51

Iwan genoot van de muziek en van het gedans en had een constante grote glimlach op zijn gezicht. 'We zullen zien, ik ga mijn best doen om hem te overtuigen.' Hij zou eerst bij zijn moeder langs gaan en vervolgens pas zijn vader vragen om zijn toestemming. Dan kon zijn moeder hem alvast voorbereiden of in ieder geval haar invloed uitoefenen. Toen de troubadour plots een snel lied begon te spelen, versneld hij zijn danspassen en gooide er al zijn energie in. Al snel begon hij het zweet op zijn rug te voelen en lachend en buiten adem nam hij Nadine na een paar nummers de dansvloer mee af. 'Bij de Goden, ik kan niet meer,' begon hij lachend en veegde als het ware het zweet van zijn voorhoofd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nadine

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    do jan 21 2016, 20:59

'Je gaat me niet vertellen dat je nu al opgeeft hè?' vroeg ze lachend, terwijl ze zelf ook op adem kwam en naar de menigte keek die er nog vrolijk op los stond te dansen.'Je bent uit vorm, Iwan, ik had toch wel wat meer verwacht.' plaagde ze hem. 'Weet je wat, ik denk dat ik nog wel wat te drinken kan gebruiken.' Zonder op antwoord te wachten, en er vanuitgaande dat hij ook nog wel wat lustte, liep Nadine naar één van de kraampjes toe en kwam terug met twee mokken wijn. 'Heb jij nog wat zien rondlopen voor Gus?' vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze door de menigte heen zocht voor een mogelijke danspartner voor Iwan's tweelingbroer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Iwan

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    vr jan 22 2016, 12:28

Iwan had zijn handen in zijn zij gezet en haalde diep adem om zijn hart tot rust te brengen. 'Nou, toch wel,' lachte hij en wreef schaapachtig door zijn krullen. Hij volgde haar maar snel om wat te drinken te gaan halen en glimlachte toen met een mysterieuze blik. 'Zeker weten! Ik ga ze zo snel mogelijk aan hem voorstellen.' Zijn blik schoot al snel rond om op zoek te gaan naar zijn broer. 'Heb jij hem eigenlijk ergens-' Iwan viel stil toen hij zijn broers en moeder zag en zijn vader daar inmiddels ook bij. Met een zucht draaide hij zich naar Nadine om. 'Het was een waar genoegen om me je te dansen, schone dame, maar mijn verantwoordelijkheden als zoon roepen mij.' Hij grijnsde naar haar en wees naar zijn familie. 'Ik kom je snel opzoeken, oké? En anders moet je me maar komen halen.' Hij sloeg nog snel zijn armen om haar heen, glimlachte haar toe en liep toen naar zijn familie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Robyn

Aantal berichten : 92

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    ma feb 01 2016, 20:38

[new]
Nathan opende een tweede koffer in zijn slaapkamer en begon er spullen in te stoppen. Ondanks dat ze van tevoren besluiten om weinig spullen mee te nemen, sjouwen ze uiteindelijk altijd weer teveel mee. En het gaat er altijd makkelijker uit dan in... Vroeger had hij erover geklaagd, maar nu had hij er wel enigszins vrede mee. En daarbij gingen ze ook niet zo vaak op reis, in elk geval veel minder dan vroeger. Daarbij was het legerkamp op nog geen dag reizen afstand. 'Leona, ben je ook al bezig met in pakken?' riep hij vanuit de slaapkamer naar de gezamenlijke woonkamer. Hij stapelde wat kleding op en legde dit in de koffer. Nog steeds zat het hem niet lekker dat de rovers bij hen binnen waren geweest. Er was misschien niets meegenomen - zulke rijkdom hadden ze niet en al helemaal niet mee op reis - maar ze hadden alles wel overhoop gegooid.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Brayden

Aantal berichten : 36

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di feb 02 2016, 21:05

Leona had eerst alle spullen gesorteerd voordat ze ze in de koffers zou stoppen. Sinds de brand in de toren had heel het paleis op zijn kop gestaan en ook Marcus en Nathan hadden van hot naar her gerend. Toen ze in hun vertrekken waren gekomen, was alles overhoop gegooid door de rovers. Er was echter - voor zover ze konden zien - niets meegenomen. Er was dan ook niet veel wat ze mee konden nemen: kostbare spullen hadden ze niet meegenomen op reis. 'Ik ben alles aan het uitzoeken.' riep ze terug naar haar man, toen hij vroeg of ze al begonnen was met inpakken. Met een tevreden glimlach keek ze naar de stapels die ze had gemaakt en opende de kist die naast haar stond en begon de stapels er één voor één in te leggen. 'Hoever ben jij?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hakeem

Aantal berichten : 148

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di feb 02 2016, 21:35

'Ik ben ook al bijna klaar,' verzuchtte hij, terwijl hij naar de inhoud van de koffer keek. Alles zat rommelig door elkaar heen, maar het was in elk geval ingepakt. Zijn vrouw of kinderen zouden het later vast nog eens over doen. Met een zucht stond hij op en liep hij naar het andere vertrek toe. 'Werkelijk waar, Leo, als ik die rovers eigenhandig aan de strop kon hangen, dan..' Hij balde zijn vuisten, maar liet ze ook net zo snel weer ontspannen. 'Het is een geluk bij een ongeluk dat er geen doden zijn gevallen. 'Én dat er bij ons niets gestolen is. Ik moet er niet aan denken dat ze nu zouden rond lopen met onze spullen. Ze paraderen vast rond met de juwelen.' Geërgerd schopte hij tegen een poot van de sofa aan en nam er vervolgens zelf op plaats. Als híj nog leider was geweest van het leger, dan had dit nooit kunnen gebeuren. Toch wou hij ook Marcus geen blaam geven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

Aantal berichten : 115
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di feb 02 2016, 21:45

'Hé, doe eens kalm. We vinden die rovers wel, echt.' verzekerde Leona haar man en keek hem aan. Sinds de aanval op het dorp tientallen jaren geleden was Nathan veranderd en nooit helemaal meer de oude geworden. Toch had Leona ermee leren omgaan en probeerde ze hem te helpen waar ze kon. 'Je weet dat Marcus een team aan het samenstellen is om de rovers te pakken. En die zullen echt niet stoppen tot ze de groep te pakken hebben.' Leona deed de koffer dicht toen alles stapels kleding erin zaten en ging naast Nathan zitten. 'Dat ze hier binnen zijn gekomen is gewoon een ongelukkig toeval geweest. De verkeerde mensen zijn ingezet op de verkeerde moment, zulke dingen gebeuren nou eenmaal.' Fouten maakte iedereen, ook de adel. Ze waren niet zo heilig als ze zelf wilde geloven, dat wist Leona maar al te goed. Als klein meisje had ze ook altijd gedacht dat haar niets kon overkomen, maar ze had al snel geleerd dat dát helaas niet waar was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hakeem

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    di feb 02 2016, 22:30

Nathan schudde zijn hoofd en keek zijn vrouw met een ernstige blik aan. 'Dit is geen nieuw roversteam. Marcus en ik hebben deze groep al lentes in de gaten. Het is echter pas nu dat ze grotere doelwitten zoeken dan enkel karavanen en onbewaakte dorpen.' Toen zijn vrouw naast hem kwam zitten, vervlocht hij zijn vingers met de hare en ging hij iet wat meer ontspannen zitten. 'Zulke dingen horen níét te gebeuren. Net zoals jij aangevallen werd door die man. Of de aanval op het kamp, terwijl we tegen Estella vochten. Of de aanval op dat dorp door rovers, terwijl mijn vader...' Met aangespannen kaak stond hij in een ruk op en liet hij haar hand los. Ondanks dat zijn spieren protesteerden, begon hij toch te zigzaggen door de kamer heen. 'Henry hóórt geen fouten te maken. Marcus ook niet! De volgende keer is Brayden of Robyn of Nadine of- Ze gaan het groter en groter aan pakken.' De gedachten tolden door zijn hoofd en zwijgend bleef hij aan de andere kant van de kamer staan. 'Ik moet mijn eigen groep eropaf sturen.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    wo feb 03 2016, 10:54

'Nathan, kijk me aan.' zei ze streng, terwijl ze zijn polsen beetpakte met haar eigen handen. Inmiddels wist ze wel hoe ze hem uit dit soort buien kon krijgen, maar soms bleef hij zo stug doorgaan dat ze het op de harde manier moest aanpakken. 'Iedereen maakt fouten, Marcus en Henry maken fouten, ik maak fouten en jij maakt fouten. Dat is hetgeen wat ons mensen maakt en ja, soms gebeuren en door die fouten dingen die niet hadden mogen gebeuren. Maar die gebeuren altijd, dus hou op met Henry en Marcus de schuld te geven.' Het was niemands fout. 'Marcus en zijn team zorgen ervoor dat er geen volgende keer komt, oké?' Natuurlijk maakte ze zich ook zorgen, maar als je bij ieder dingetje dacht dat er iets kon gebeuren met haar kinderen, had ze geen leven meer. 'Laat het aan Marcus over. Ik weet zeker dat hij een capabel team samenstelt die de rovers uit zullen schakelen.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hakeem

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    do feb 04 2016, 22:59

Nathan keek Leona bedachtzaam aan en schudde langzaam zijn hoofd. 'Je moet hun daden niet altijd goed praten,' mompelde hij, terwijl hij zijn armen los trok en van haar weg beende. Zijn humeur was erg slecht geworden na de overval van de rovers. Het gaf hem erg nare herinneringen en hij had al nachten niet meer geslapen. 'Marcus dit, Marcus dat. Ík ben diegene geweest die hem leider heeft gemaakt. Alles wat hij zegt, heeft hij van míj geleerd. En dan betwijfel je mijn daden en niet de zijne? Bij de Goden, Leona...' Geërgerd nam hij weer plaats op de grond en begon hij ruw de kleding op te vouwen. Het hield hem rustig en het trok zijn gedachten van de andere leiders af. Nog steeds voelde hoe erg veel jaloezie tegenover zijn oude vrienden Marcus en Henry. Zij hadden het helemaal gemaakt, en wat was er van Nathan nou precies terecht gekomen? Een teruggetrokken leider die bestaan op had gebouwd als boer?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    do feb 04 2016, 23:17

'Dat zeg ik helemaal niet, ik-' Leona gaf het met een zucht op en liep richting hun slaapvertrekken, waar ze de rommelige koffer van Nathan aantrof. Gefrustreerd begon ze opnieuw met het inpakken van de kleding, ditmaal netjes opgevouwen en beet op de binnenkant van haar lip om zich in te houden. Ze wist dat het soms beter was om niets te zeggen, om hem gewoon in zijn sop gaar te laten koken tot hij weer helder na kon denken, maar soms was dat moeilijker gezegd dan gedaan. Nog steeds gefrustreerd gooide ze de koffer dicht toen ze alles opnieuw had ingepakt en zette hem van het bed af, zodat ze er zelf op kon gaan liggen. Soms was er geen beginnen aan, maar ze hield nog altijd van hem en dit moest ze dan ook af en toe maar gewoon accepteren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hakeem

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    vr feb 05 2016, 11:43

Nadat hij een hoop kledingstukken rommelig in de koffer had gestopt, gaf hij het op en leunde hij vermoeid met zijn rug tegen de sofa aan. Zijn ouderdom begon elke dag duidelijker te worden en het belemmerde hem in veel dagelijkse bezigheden. Hij kon niet eens meer zijn zoons sparren of zijn vrouw helpen met de paarden. Nadat hij enkele minuten de tijd had genomen om weer tot rust te komen, kwam hij moeizaam overeind en liep hij naar de slaapkamer toe, waar hij zijn vrouw op bed zag liggen. Zelf nam hij plaats op de rand en wreef hij langzaam met zijn hand over haar rug heen. 'Zullen we nog iets met Flynn gaan doen, voordat we hem een tijd niet meer zien?' stelde hij voor. Hij had nooit gedacht dat hij er zoveel moeite mee zou hebben om zijn kinderen weg te zien gaan. Het was een kleine verademing dat hij wist dat hij in het legerkamp was, maar hij wist als beste wat er daar kon gebeuren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Naya

BerichtOnderwerp: Re: De vetrekken van Leona en Nathan    za feb 06 2016, 19:31

Leona keek op toen ze Nathan op het bed voelde gaan zitten en knikte bij zijn woorden. 'Soms moet ik er nog steeds aan wennen dat hij altijd maar in het kamp is, maar aan de andere kant ben ik blij dat hij daar zijn draai heeft gevonden.' Bij Brayden werd het al snel duidelijk dat hij niets met het leger had en zijn plek had gevonden op de boerderij. Ze vond het dan ook fijn dat een deel van haar kinderen nog op de boerderij werkte. Robyn zag ze ook nog wel vertrekken in de nabije toekomst. Die was zo van het ontdekken, die zou zich gaan vervelen op de boerderij- als ze dat niet al deed. 'Ik wilde hem sowieso nog eens uit rijden nemen.' vertelde ze en keek Nathan aan. 'Misschien moeten we nu we nog in het Oosten zijn iets met het hele gezin doen, al is het maar een middagje.' Ze miste het om haar hele gezin bij elkaar te hebben.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

De vetrekken van Leona en Nathan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dry your tears. [&NATHAN MALONE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: