Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het legerkamp

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Clementine

Clementine


Aantal berichten : 106
Registratiedatum : 23-12-15
Leeftijd : 31

Het legerkamp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp   Het legerkamp - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 04 2016, 20:43

'Laten we het inderdaad hopen.' zei ze met een klein glimlachje en stond op. Haar buik was inmiddels ontzettend aan het knorren, gezien ze nog niet had ontbeten. 'Ik vrees dat ik toch echt even wat te eten moet halen, anders val ik dadelijk van me graatje.' lachte ze. 'Ik zal de kist voor de keuken alvast meenemen, dat zullen de mannen vast wel erg waarderen.' grinnikte ze en tilde de kist op. 'Het was leuk je te ontmoeten, Hester. We zullen elkaar zonder twijfel vaker tegen komen.' zei ze, terwijl ze al richting de keuken waggelde met de zware kist in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hester

Hester


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 23-12-15

Het legerkamp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het legerkamp   Het legerkamp - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 04 2016, 22:36

'Oh, ja, natuurlijk. Ik wil je echt niet ophouden,' herhaalde Hester haar woorden van eerder. Glimlachend knikte ze naar Clementine. 'Vast wel. Eet smakelijk alvast.' Kort keek ze de vrouw na tot ze met de kist achter een tent verdween en toen ging ze zelf maar weer terug aan het werk. Uiteindelijk kreeg ze hulp van de smid die ook zijn voorraden ergens tussen had zitten en met hem had ze de kisten zo open. Uiteindelijk terug in haar barak besloot ze eens rond te gaan vragen of de Barnes-Rabbion familie zich nog bezig hield met het kamp. Tot nu toe had ze dat uitgesteld, maar na over de familie nagedacht te hebben die dag, was ze toch weer erg nieuwsgierig geworden. Misschien zou ze hen wel opzoeken als ze terug in het Noorden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het legerkamp
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het legerkamp
» Het legerkamp - Centrum
» Ziekenboeg - Legerkamp
» School - legerkamp
» Trainingsplaats - Legerkamp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Oosten :: Myr-
Ga naar: