Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een Villa in Quandaï

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26 2018, 23:04

Flynn streek met zijn neus langs haar wang en glimlachte betekenisvol. 'Wees zo ongeduldig als je wilt. We hebben inderdaad een hele nacht.' Hij dacht niet dat hij veel slaap zou krijgen. Of dat nou zou komen omdat ze samen wakker zouden blijven of omdat hij op wacht zou zitten. Hij hoopte vanzelfsprekend op het eerste, maar wist dat hij het tweede niet uit kon sluiten. Zijn vertrouwen in Gion was nog altijd het minimale. Hij had Guila al dichter naar hem toe getrokken toen hij zijn handelingen pauzeerde en naar haar woorden luisterde. Dat die naam al in zijn hoofd zat en nu ook door Guila uitgesproken werd maakte zijn humeur er niet beter op. Echter was het volgende wat ze zei wat zijn aandacht vast hield. In eerste instantie begreep hij niet wat ze hem wilde vertellen, maar het drong al snel tot hem door. Ze hadden het nooit expliciet over al deze dingen gehad. Tenminste, zijn seksleven was voortdurend onderwerp van gesprek geweest, net zoals de kortstondige relaties die hij had gehad, waarover hij Guila om advies had gevraagd. Flynn had zelf vaak genoeg over de mannen en vrouwen gesproken die aan Guila's voeten lagen, maar daar waren ze nooit op een zelfde manier op in gegaan. In al die tijd had Flynn zijn zelfbedwang geprijsd om maar niet de lakens met haar te delen en zo hun vriendschap te ruïneren. En dat was zo veel serieuzer geworden toen ze hechter werden. En nu- 'Dit is de eerste keer dat je de liefde bedrijft,' stelde hij dus ietwat beduusd vast. Echter wilde Flynn niet laten zien hoe erg dit hem verraste, dus glimlachte hij geruststellend. 'Dan moeten we samen maar uit vinden wat je fijn vindt, goed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26 2018, 23:28

Guila kromp in elkaar bij het horen van zijn lange stilte na haar woorden en liet haar voorhoofd tegen zijn schouder rusten. Had ze maar niets gezegd- 'Spreek het niet zo verbaasd uit! Hoezo wist je dat niet?' siste ze echter bij zijn eerste woorden, terwijl ze haar hoofd op hief en hem zacht en ongelovig een zetje tegen zijn borst gaf, terwijl ze opnieuw voelde hoe er een blos over haar hals en gezicht verspreidde. 'Wie weet wie er aan het luisteren is! Niet het hele paleis hoeft het te weten! Vooral niet dat ik jóú van iedereen heb gekozen om dit- dit mee te doen.' Ze probeerde maar om haar eigen onervarenheid om te draaien tot een flauwe grap en zacht moest ze dus ook lachen. Echter verzachtte al snel haar geschrokken en beschaamde blik bij de geruststelling die hij bij zijn eerdere woorden gaf en haar gespannen nek en rug legde ze weer neer in de zachte kussens. Haar ademhaling probeerde ze met gesloten ogen onder controle te krijgen, terwijl ze weer probeerde om zich bewust te worden van Flynns lichaam, van elke stukje huid dat elkaar raakte en wat zijn aanrakingen met haar deden. 'Ik wilde gewoon, met die woorden, dat je weet-' Ze keek hem recht aan en liet haar lippen weer zacht langs de zijne strijken, terwijl ze sprak. 'Dat je weet dat dit - jíj - zo veel voor mij betekent en ik niet zomaar- ik zou dit alleen met iemand doen die mijn hart heeft en die ik met al mijn wezen vertrouw. En van wie ik zou willen dat die mijn eerste zou zijn.' Ze verstrengelde haar hand met de zijne en legde deze tussen hun in, zodat hij zou weten hoe hard haar hart klopte, hoe warm ze het had, dat al zijn aanrakingen haar kippenvel gaven. 'En die mij ondanks zo'n opmerking weer aan het lachen kan maken en mij gerust kan stellen,' glimlachte ze opgelucht, waarna ze hem weer sensueel kuste, maar deze vervolgens ook weer verbrak. 'En die mij hopelijk kan laten stoppen met praten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26 2018, 23:48

Flynn wilde tegenstribbelen en het verwijt terugwerpen. Hoe kon hij dat nou weten als ze het daar nooit over gehad hadden? Echter begreep hij maar al te goed dat ze het daar nooit echt over gehad hadden. Flynn dacht niet dat zijn jongere zelf er veel begrip voor hebben gehad, als hij nu al bijna zijn verbazing had kunnen verbergen. Bovendien was het niet eerlijk haar hier ongemakkelijk over te laten voelen. Hij lachte voorzichtig om haar grap, maar het was niet met een volle overtuiging. Het verraste hem misschien meer dat dit iets was wat hij nooit over haar had geweten dan dat wat het werkelijk inhield. Waren er meer dingen geweest die hij gewoonweg nooit opgemerkt had? Waren dat belangrijke dingen? In plaats van verstrikt te raken in zijn eigen gedachten, luisterde Flynn naar haar uitleg. De woorden brachten zijn glimlach al snel weer terug. Hij bewonderde dat ze dit zo onder woorden kon brengen, maar wellicht had ze dit ook al vaker moeten verklaren. Flynn keek naar hun handen en drukte op de hare een kus. 'Ik hoop dat ik meer kan doen dan je aan het lachen maken,' beaamde Flynn met een jongensachtige grijns. 'Bovendien weet ik al dat je dit-' Hij maakte zijn hand los en streek met zijn vingertoppen langs haar zij en over haar arm en zoende haar innig. 'Dat je dit fijn vindt,' glimlachte hij tevreden. 'En dit-' Hij hield al snel op met praten om haar met zo veel mogelijk zorg en liefde haar op andere plaatsen te kussen en aan te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 27 2018, 00:09

'Ik zou niet weten waar je nu op doelt, Flynn,' giechelde ze vol verlangen, die aan gaf dat ze er erg open voor stond om uit te vinden wat hij haar allemaal kon laten doen. Guila wist erg goed dat ze in ervaren handen was, maar dat hij al zo snel doorzien had wat ze precies fijn vond en op welke aanrakingen en kussen ze reageerde- Haar ontspannen glimlach was daardoor al snel verdwenen en vol genot kneep ze in de lakens, in zijn armen en zijn haar. Toen hij erg duidelijk had laten weten dat hij zich er erg bewust van was hoe hij Guila's hoofd op hol kon laten slaan, liet ze zelf ook weten en voelen dat ze op zijn eigen reacties had gelet en zo spendeerde ze de nacht verder samen.

Guila werd langzaam wakker door het eerste licht dat door de ramen scheen en wat versuft hief ze haar hoofd op. Haar gedachten schoten meteen naar de gebeurtenissen van diezelfde nacht en het liet haar onmiddellijk het warme lichaam van haar partner zoeken in het bed. Echter vond ze enkel lakens en dekens en besloot ze om dus maar compleet overeind te komen. Het laatste wat ze kon herinneren, was dat ze in Flynns armen in bed had gelegen en dat ze over van alles en nog wat hadden gesproken en dat ze zó haar best had gedaan om met hem wakker te blijven. Het was duidelijk dat dat voornemen in elk geval mislukt was. Ze zag daarom ook al snel Flynn voor hun bed op een stoel zitten, met zo uitzicht op de deur en het raam. Ze kroop over het bed naar hem toe en sloeg van achteren haar armen om hem heen, om zo haar lippen op zijn wang en nek te drukken. 'Je had mij wakker moeten maken,' fluisterde ze tegen zijn huid aan, terwijl ze met een half oog naar de twee uitgangen keken. Beiden leken ze ongeopend te zijn, besefte ze opgelucht. 'Kom je weer terug in bed? Misschien hebben we nog even voordat mijn dienstmeisjes komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 27 2018, 00:21

Flynn had genoten van hun nacht en had Guila aardig aan de praat gehouden toen ze simpel samen in het warme bed lagen. Echter was hij zijn voornemen om op wacht te blijven niet vergeten. Toen Guila dus in slaap gedommeld was, was hij zelf van het bed gekropen. Nogmaals had hij het vertrek doorzocht om iets van een wapen te vinden, maar er was maar weinig dat echt van nut kwam. Uiteindelijk had hij dus de zware borstel van Guila opgepakt en deze achter hem in de stoel gelegd. Hij had een positie ingenomen die hem tussen de uitgangen en het bed plaatste. Als iemand aan Guila wilde komen zouden ze eerst met hem geconfronteerd worden. Gelukkig was er niemand die hen stoorde. Maar dat betekende ook dat hij een hele tijd met zijn eigen gedachten had gezeten. Hij zou voor die ochtend een plan hebben en dat begon ook langzaam vorm te nemen, toen hij plots iets achter hem hoorde. Glimlachend draaide Flynn zich om en liet Guila hem in zijn armen nemen. Hij draaide haar gezicht naar hem toen en kuste haar zacht. 'Ik zou niet durven je te wekken. Bovendien hebben we geen bezoek gehad.' De uren op wacht waren genoeg om zijn zorgen terug te brengen. Twijfelend keek hij dus ook naar het warme bed, voor hij toch instemde en op stond om terug het bed in te glijden. Echter hoorde hij op dat moment de deurklink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 27 2018, 00:34

Glimlachend liet Guila zich kussen door Flynn en gleed ze zacht met haar duimen over zijn wangen heen, over de wallen die zich gevormd hadden na een nacht zonder slaap. 'Bedankt, Flynn,' murmelde ze tegen zijn lippen aan, niet alleen dat hij haar had laten slapen, maar zeker voor het feit dat hij op wacht had gestaan. Dat hij hun had beschermd. En uiteraard voor de nacht die ze samen door hadden gebracht. Hoe geduldig en liefdevol hij met haar was geweest. 'En ik ben blij dat er niets gebeurd is. En bij de Goden, dat we nog even samen hebben.' Toen hij aanstalten maakte om weer met haar in bed te komen, keek ze hem met een liefdevolle blik aan en wilde ze net zijn hand pakken, toen plotseling de deurklink omgedraaid werd. Met haar ene hand greep ze onmiddellijk Flynn vast en met de ander bedekte ze zichzelf met de dekens. Ze wilde net haar vriend geruststellen dat het vast haar dienstmeisjes waren, toen tot haar grote schrik de politicus uit Telon binnen kwam stappen. Haar gedachten gingen meteen alle kanten op en ze verzon de meest gestoorde scenarios, al had geen enkele van die een goede afloop. Bij de Goden, ze had Gion nog eerder verwacht dan deze man. Al was de politicus nog verbaasd ze in deze staat aan te treffen, dan liet hij het in elk geval niet zien en nadat hij de deur had gesloten, bleef hij in het midden van de kamer staan. 'En ik nog maar denken dat het allemaal een show was,' verzuchtte hij met een geamuseerde blik, maar werd vervolgens serieuzer. Zijn ogen had hij al snel op Guila gericht, maar die schoten al snel weer naar Flynn toe. 'Ik moest jullie privé spreken... want ik wil jullie zo snel mogelijk deze villa uit krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 28 2018, 14:33

Flynn wilde haar tegenspreken dat ze hem niet hoefde te bedanken. Het was voor hem heel gewoon de wacht te houden, om alert te moeten blijven. Maar hij deed het nu met een heel ander soort verantwoordelijkheid. Toen hij dus iemand aan de deur hoorde, handelde hij naar zijn instincten. Aan de hand die Guila vast had gegrepen duwde hij haar achter hem en blokkeerde zo de weg naar haar met zijn eigen lichaam. Zijn vrije hand had de stoel waar hij op gezeten had vast gegrepen, klaar om toe te slaan als dat nodig was. Het was maar goed dat hij als opvliegende jongeman nogal eens verzeild was geraakt in een kroeggevecht. Dan had je ook geen zwaarden, maar wel krukken en tafels en flessen. Hij herinnerde zich nog goed dat hij één keer bont en blauw thuis was gekomen en de harde woorden van zijn vader die daarop volgden. Echter had Flynn verwacht dat er wachters zouden komen om hen mee te nemen, niet de politicus. Fronsend keek hij naar de man en wilde in eerste instantie hem niet eens zijn zegje laten doen. Hij kneep echter hard in de hand van Guila toen hij de laatste woorden hoorde. Achterdochtig liet hij zijn vriendin los, maar bleef voor haar staan en bekeek de man. 'Kun je een bericht naar mijn mannen krijgen?' Flynn had geen flauw idee hoeveel tijd ze zouden hebben om met deze man te praten en dus vroeg hij niet om het waarom of het hoe. Natuurlijk vertrouwde hij hem voor geen goud, maar hij wilde geen enkele kans om hun situatie te verbeteren aan hen voorbij laten gaan. Flynn zou het bericht in codetaal kunnen schrijven. Hij had er al een hele nacht over gepeinsd wat hij ze zou schrijven als het op de een of andere manier lukte om contact te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 28 2018, 14:55

Guila hield haar vriend stevig vast en probeerde om hem heen te kijken naar de politicus die nog steeds in hun kamer stond. Al die dagen dat deze man al bij haar aan tafel had gezeten... Wat was er bij hem veranderd dat hij opeens zoveel aandacht aan haar had geschonken? Haar ogen gleden tegelijkertijd naar de deur toe, maar het leek toch echt dat de man alleen was gekomen. Ze had eerder nog wachters verwacht of heer Gion of haar dienstmeisjes, iedereen behalve deze man. En nu hij hun ook nog eens hun ontsnapping aan bood... Wat voor dubbele agenda had deze man eigenlijk wel dat hij zich bevond in de kringen van hun weldoener? Ze wilde net spreken, toen Flynn al had geantwoord. Ze zag de politicus instemmend reageren op zijn woorden en dat hij gemakkelijk contact op kon nemen met de twee wachters buiten de villa. Terwijl de man sprak, had ze zelf Flynns shirt tussen de lakens gevonden en draaide zich naar de twee mannen om, om het shirt aan te trekken en zo nog enigszins bedekt te zijn. Zo kon ze zich langs Flynn heen werken en naar de man toe stappen. 'Weet u wat Gion met ons van plan is? Hoe snel moeten we ontsnappen? Is- Kan u Flynn in elk geval naar buiten krijgen?' vroeg ze dwingend, voordat haar vriend zich er mee zou bemoeien. Ze wist dat ze waarschijnlijk weinig tijd hadden, maar ze had zóveel vragen en nu ze de kans had om die beantwoord te krijgen. 'Lopen we gevaar? Waarom zijn we überhaupt opgesloten in dit verdomde gebouw? En- en bij de Goden, waarom zou u ons helpen? Wat wilt u er voor terug?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 29 2018, 22:47

Flynn had enkele tellen nodig om zijn beslissing te nemen of hij de politicus wel of niet een boodschap moest toe vertrouwen. Echter hij had al in geen dagen een stuk papier of inkt in zijn buurt gezien en twijfelde of het wel verstandig was zelf iets neer te schrijven. Toch besloot hij het vertrek nog eens door te gaan of er niet iets was waar hij op kon schrijven. Hij zou wellicht de schmink die Guila droeg kunnen gebruiken om iets te noteren. Terwijl hij daar mee bezig was hoorde hij maar half wat Guila aan de man vroeg, tot hij zijn eigen naam hoorde en al zag hoe de andere man aanstalten maakte om haar te laten zwijgen. Flynn liep op ze af en pakte Guila aan haar arm vast om haar naar zich toe te trekken en haar verbale aanval te stoppen. 'Guila, rustig, we willen niet dat iedereen dit hoort,' begon hij zacht, om zich vervolgens tot de politicus te richten. Hij was ook nieuwsgierig naar wat voor antwoorden ze zouden krijgen, maar hij wist echt niet of ze daar wel tijd voor hadden, dus nam hij snel het woord voor de man dat kon. 'Vertel mijn mannen dat ze het rode zwaard kunnen slijpen. Ze zullen weten dat het van mij komt, ook zonder een fysiek bericht. Ik wil echter niet dat er iets op uw persoon gevonden kan worden als Gion achterdochtig wordt.' Nu dit geregeld was, viel hij echter stil en liet de man Guila's vragen beantwoorden. Ergens had hij een vermoeden. Een voorgevoel dat hem Guila nog dichter naar zich toe liet trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 29 2018, 23:17

Guila wilde nog meer vragen, tot ze opeens beet werd gepakt door Flynn en hij haar zo non-verbaal tot stilte suste. Met een zucht pakte ze ook zijn mouw vast en trok ze zo zijn arm steviger om haar heen. Ze vond het maar niets dat die man zo in hun vertrek was, verder geen enkele informatie gaf en hun diep in het nauw drukte als ze betrapt zouden worden. En ze hoopte dus ook maar dat de boodschap van Flynn goed overgebracht zou worden: ze zou later wel aan hem vragen wat de cryptische woorden precies inhielden. 'In Telon zijn ze niet blij met Gion en zijn adellijke aanhang,' begon de man nors. 'Vooral niet nu de nieuwe Moeder is gekozen en potentiële partners gezocht gaan worden. Gion is niet blij dat hijzelf en de andere adellijke mannen niet gekozen worden om voor nageslacht te zorgen.' Guila zag hem diep zuchten. 'En nu zorgt hij voor problemen. Adel of niet, hij heeft nog steeds veel invloed op de politiek en de bevolking. En daarom is hij ook een doorn in het oog voor onze plannen om de banden met Tarth te versterken. Daar hebben we jullie dus vríj voor nodig, om niet verkeerde signalen te sturen naar jullie thuisfront.' Guila keek na de woorden Flynn twijfelachtig aan en haalde vervolgens kort haar schouders op. Het klonk als een waterdicht verhaal, al wist ze niet of zij de juiste was om zulke verhalen te beoordelen. Uiteindelijk was ze ook met Gions mooie verhaal meegegaan. 'Maar dat verklaart nog niet waarom Gion mij hier opgesloten had. En Flynn ook,' merkte ze scherp op. 'En dat we niet in de kerkers gegooid gaan worden na onze nacht samen door een jaloerse Gion.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 29 2018, 23:37

Flynn luisterde aandachtig naar de politicus en nam iedere beweging van zijn wenkbrauwen, iedere zucht, en de toon van zijn stem goed in zich op. Het was dat Guila hem al zo regelmatig uitleg had gegeven over hoe Quandaï geregeerd werd en dat ze die vorige avond nog verteld had over de onstabiliteit die ook zij meegemaakt had, anders had hij er misschien niet de ernst van in gezien. Hij ontmoette Guila's blik toen zijn uitleg gedaan was, maar knikte vooral bij haar kritische woorden. 'Gion kan niet zomaar alles doen wat hij wilt, hij zal altijd nog verantwoordelijkheid af moeten leggen in Telon,' hoorde Flynn door de politicus uitgelegd worden. Echter was het te overduidelijk dat de man de andere opmerkingen van Guila vermeed en zo veel van haar vragen onbeantwoord liet. Hij probeerde hopeloos om alles aan elkaar te knopen, maar er was zo veel dat hij niet wist. Het draaide echter allemaal om Guila, dat kon niet anders. 'Is dit allemaal Gion's eigen plan geweest? Of was dit een raar idee van de regering in Telon dat nu uit de hand aan het lopen is door de eigen wil van de heer van deze villa?' Die man liet het allemaal maar wel lijken alsof alleen Gion misbruik wilde maken van de situatie, maar waarom had de Moeder niet eerder opgetreden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 00:14

'Er komt maar weinig informatie vanuit deze villa naar buiten,' opperde de man als antwoord op de vraag van Flynn, 'het was puur toeval dat ik jullie hier aan trof tijdens het dineren. Niemand buiten deze villa weet namelijk van jullie aanwezigheid in Quandaï af, dus ook de Moeder niet.' Guila fronste lichtelijk haar wenkbrauwen bij die woorden, maar de politicus sprak verder. 'Voor zover wij weten heeft Gion alleen gehandeld, wellicht met hulp van andere edelen uit de buurt. Daarom is het ook zo belangrijk om jullie weg te halen, voordat hij jullie gaat gebruiken bij onderhandelingen.' Het was erg moeilijk om zo'n eenzijdig verhaal te moeten geloven. Hoezo was die man bij Gion gaan eten? Wat voor rare banden hadden de politici van Telon met de adel? Ze wilde net weer haar mond openen, toen de man naar de uitgang gebaarde. 'Er is geen tijd voor verdere uitleg. Ik kan jullie uit deze villa halen en dit gaat ook jullie enige kans zijn. Vooral voor de luitenant.' Met nog een laatste doordringende blik naar Guila toe legde hij zijn hand op de deurknop. 'Dus wat wordt het? Willen jullie geholpen worden?' Guila kon enkel zwijgend haar hoofd instemmend knikken. De indirecte dreiging naar Flynn toe was erg duidelijk bij haar aangekomen en trillend pakte ze haar vriend nog wat steviger vast. 'Uiteraard werken wij mee,' zei ze zacht, zonder op instemming van haar vriend te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 11:41

Flynn kon het niet geloven dat niemand in Telon wist dat Guila én Flynn met zijn mannen in Quandaï waren geraakt. Ze waren al maanden onderweg en hadden overal rondgevraagd. Hoe kon dat de Moeder en haar gevolg nou ontgaan zijn? Met ieder woord dat uitgesproken werd, raakte hij meer verward over de waarheid van wat de politicus zei. Het kwam ook maar goed uit dat ze een gebrek aan tijd hadden voor die man. Anders had hij hem nog flink aan de tand kunnen voelen. Echter voelde hij de druk dat dit hun laatste optie zou kunnen zijn en met tegenzin knikte hij nadat Guila heen instemming had uitgesproken. Hij voelde de handen van Guila steviger om hem heen klemmen en geruststellend streek hij met zijn hand langs haar rug. Zijn blik bleef echter gericht op de man. Hij hoopte dat zijn blik genoeg zei. Dat als die man ook maar één verkeerde stap zou zetten, hij hem er voor zou laten boeten. Als er ook maar iets met Guila gebeurde, zou hij dat nooit vergeten. Hij mocht weten dat hij een meedogenloze vijand zou maken. Dan kon Flynn het niets meer schelen of hij relaties in gevaar bracht. 'We houden de schijn van hopeloze geliefden op. Wellicht kunt u nog eens proberen ons een moment samen te geven. Dan kunnen we onze strategie verder bedenken.' Het ergerde hem dat de man niet openlijk had gesproken over wat voor gevaar Gion voor hen was, omdat juist in het ontbreken van informatie het duidelijk was dat er een groot gevaar op de loer lag. Waarom zou die man anders hier nu staan? En niet eerder? Waarom had hij hem zo verstrikt laten raken in het spel van Gion toen hij hier met zijn makkers was? 'Ga nu,' zei Flynn dwingend, enerzijds omdat hij niet mét de politicus betrapt wilde worden en anderzijds omdat hij misselijk werd van zijn aanwezigheid. Geen informatie hebben was misschien nog makkelijker dan te moeten betwijfelen of de informatie die je kreeg wel te vertrouwen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 14:54

Guila keek zwijgend toe hoe de politicus de ruimte verliet. Ze beefde nog steeds van spanning en adrenaline: dit aspect, deze inmenging van politiek en - bij de Goden - de Moeder, maakte de situatie nog ingewikkelder dan het al was. Toen de deur achter de politicus was dichtgevallen, liet Guila haar vriend los en haalde ze haar handen wanhopig door haar haren heen. Ze wist niet wat ze moest zeggen. De nacht had als een fantasie geleken, echter werden ze nu weer keihard op de harde feiten gedrukt. Ook Flynns woorden... schijn van hopeloze geliefden. Was dat geen realiteit geworden na hun nacht? Ze wist het allemaal niet meer. 'Hebben we hier goed aan gedaan?' vroeg ze uiteindelijk zacht met haar blik op de luitenant. 'Door in te stemmen met zijn plannen. Wat nou-' Ze beet op haar lip en nam weer plaats op de rand van haar bed. Ze voelde zich vies door- De politicus had duidelijk kunnen zien wat ze die nacht gedaan hadden. En wist ook duidelijk wat heer Gion met haar wilde. 'Wat nou als ze een van ons gaan gebruiken om informatie uit de ander te halen? Nadat hij ons zo gezien heeft-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 15:18

Flynn liet zijn blik pas van de deur afwijken toen de deur al enkele tellen dicht was en Guila al van hem weg gelopen was. Nu zijn handen haar niet meer vast hielden, balde hij ze tot vuisten. In tegenstelling tot Guila kon hij niet stil zitten, maar bleef hij verwoed door het vertrek heen en weer wandelen. Hij hoorde zijn eigen tanden op elkaar knarsen en had maar amper door wat Guila zei. Hij had tijd nodig om zijn frustratie en woede te onderdrukken. Stevig greep hij de rugleuning van de stoel vast waar hij die nacht wacht op had gehouden en had zijn volle concentratie nodig om het meubelstuk niet door de ruimte te smijten. Hij was boos omdat hij zo in het donker taste naar de ware intenties van Gion, van de politicus, van de politiek in Quandaï. Normaal wist hij wel uit te vogelen in wat voor situatie hij precies zat, maar - juist nu hij niet alleen in de problemen zat - grabbelde hij in het niets. Pas het laatste wat zijn vriendin zei drong tot hem door en bedenkelijk keek hij haar aan voor hij naar Guila toe stapte en voor haar neer knielde. 'En wat heeft hij gezien, Guila? Hij heeft enkel gezien wat we al hadden geïnsinueerd in het bijzijn van Gion en zijn gasten. Hij was zelfs verrast en twijfelt misschien nog wel of het geen show is. Hij kan nooit weten hoe veel- hoe-' Naar woorden zoekend pakte hij haar handen vast. 'Ze krijgen ons niet zomaar uit elkaar.' Flynn kneep zacht in haar handen en keek haar ernstig aan. 'Ik denk dat we geen keuze hebben. Laten we ons dus slechts zorgen maken over hoe we deze mogelijkheid het beste kunnen benutten. Bijvoorbeeld dat jij eindelijk antwoorden kunt krijgen. Het is duidelijk dat ze iets met jóú aan willen en dat dit te maken heeft met je familie. Het enige wat ik kon bedenken dat verandert is de afgelopen dagen is de nieuwsgierigheid naar jouw afkomst.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 15:53

Guila keek weemoedig toe hoe Flynn onrustig de kamer rond aan het wandelen was. Ze probeerde hem enkele keren vast te pakken als hij weer langs haar kwam lopen, maar tevergeefs. Ze snapte erg goed waar zijn onrust vandaan kwam. Toen hij eenmaal voor haar neerknielde, legde ze een hand op zijn wang en glimlachte ze voorzichtig. 'Ik weet niet of ik de onzekerheid wel aan ga kunnen als we weer gescheiden worden,' zei ze zacht, maar met een angstige blik naar de man voor haar. 'Hiervoor al, of je wel bij het diner zou zijn, of ze je goed behandelde. Nu echter...' Ze sloeg met een zucht haar armen om zijn nek heen en drukte haar voorhoofd voorzichtig tegen de zijne aan. Het idee dat hij gestraft zou worden voor haar daden, de daden van de politicus... Als er iemand een zwakke positie in deze hele chaos had, was het de luitenant wel. Misschien moest hij wel meer gaan benoemen dat hij goede banden met de koningin had. Gion wilde vast niet die banden met Tarth teisteren. 'Ik weet niet of ik de antwoorden wel wíl weten,' verzuchtte ze, 'het gaat waarschijnlijk alles veranderen. Er moet iets zijn, iets waarom hij mij hier wilde opsluiten. En dat hij mij nodig heeft om meer macht te krijgen.' Ze keek bij zijn woorden op en beet opnieuw peinzend op haar lip. 'Ze denken toch hopelijk niet dat mijn moeder iets te maken heeft met de adel of met de Moeder? Ze- Als baby is ze hiernaartoe gekomen. Haar familie had haar achtergelaten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 30 2018, 17:23

'Denk er dan maar aan dat ik aan jou kan denken. Aan deze nacht samen. Dat ik kracht kan halen uit de hoop die ik nu voel als ik bij je ben.' Flynn vond het nog altijd niets die wanhoop en die angst van haar gezicht te kunnen lezen en in haar toon op te kunnen merken. Hij wilde dat hij haar zorgen weg kon nemen zodat ze haar typische positiviteit kon dragen, maar er was weinig dat hij aan de kwelling kon doen behalve hen uit die verdomde villa krijgen. Teder liet hij zijn vingers door haar krullen glijden en kuste zacht haar voorhoofd. 'Het is mij in ieder geval een steun te weten dat je niet alleen bent.' Hij slikte moeizaam toen ze over haar moeder begon en aarzelend haalde hij zijn schouders op. 'Het is altijd zo onduidelijk geweest. Wat weet je nou zeker over je moeder en hoe ze in Tarth is geraakt? Zelfs je ouders in Tarth weten maar amper iets.' Flynn had ze bijna gesmeekt om hem ook maar iets over Guila's familie te vertellen als ze er wat dan ook over wisten. Ergens had hij gedacht dat de voormalige koning en koningin wellicht nooit alle informatie hadden kunnen delen toen ze nog regeerden in Tarth, maar dat ze nu, verlost van taken en verantwoordelijkheden en bezorgd om hun dochter, plots iets los zouden laten. De oude koning was woest op hem geworden, terwijl zijn tante met tranen in haar ogen haar man had weten te sussen. Flynn wilde het niet uitspreken dat hij niets over haar komaf uit durfde te sluiten. De interesse die iedereen hier had in Guila verontrustte hem en ergens had hij erg de neiging om haar ook nooit de antwoorden te laten vinden zodat ze gewoon Guila zou blijven. Dat ze simpelweg de prinses van Tarth was geweest en daar geen moeilijke verhoudingen bij hoefden te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimewo jan 02 2019, 11:54

Guila keek Flynn bedachtzaam aan en probeerde zijn woorden over haar afkomst in haar op te nemen. 'Ik weet bijna niets over mijn moeder en haar achtergrond,' beaamde ze stilletjes. 'Ze was er altijd zo vaag over... maar ik was natuurlijk ook nog een kind. Het was geen informatie waar ik veel naar vroeg of die ik van haar eiste. En toen overleed ze en daar eindigde alles. Ik kan mij niet voorstellen dat ze er veel met andere mensen over sprak.' Ze zuchtte en dacht tegelijkertijd aan haar ouders in Tarth. Ze kon enkel hopen dat haar lieve vader en moeder zich niet al te veel zorgen maakten, nu ze wisten dat Flynn achter haar aan was gegaan. 'Misschien zit er toch meer achter haar verdwijning uit Quandaï dan dat we altijd dachten.' Ze had ondertussen Flynns hand vastgepakt en hield deze tegen haar lippen aan, terwijl ze hem aan bleef kijken. De woorden die hij had uitgesproken waren haar zeker niet ontgaan en met een glimlach drukte ze vervolgens een kus op zijn lippen. 'Ik denk sowieso veel te veel aan jou,' glimlachte ze dromerig en ietwat plagerig, 'vooral na vannacht. En hoe we hier samen uit gaan komen, met of zonder de hulp van de politicus, en dan samen terug reizen naar huis.' Haar stem was steeds serieuzer geworden en resoluut kneep ze in zijn hand. 'Jij geeft mij hoop. Dat jij mij in dit gigantische land hebt gevonden en dat we deze nacht gegund zijn en dat we er samen uit komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 571
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 04 2019, 12:28

Flynn was er maar stil over. Hij wist erg goed hoe wreed de spelletjes van de adel en de rijken konden zijn en als zijn vermoedens waar zouden zijn dan was Guila's moeder daar ernstig in verstrikt geraakt. Hij kon uit ervaring spreken dat er zich heel wat achter de schermen af kon spelen. Zijn familie had altijd maar op een vreemde manier deel uit gemaakt van die wereld. Hij had voornamelijk als kleine jongen veel verhalen gehoord over zijn grootmoeder die met zijn grootvader was getrouwd tegen de conventies in en dat vervolgens zijn eigen ouders de regels ook aan de laars hadden gelapt. Dat gebeurde nooit zonder consequenties. Flynn keek Guila met een vertederde blik aan. Ondanks dat hij graag op missies was, verlangde hij altijd naar Tarth, naar zijn thuis. Het bracht hem echter meer tot ontroering dat Guila het nog haar thuis noemde. Flynn lachte zacht en gleed met zijn duim langs haar wang. Hij wilde haar kussen zoals hij die nacht al had gedaan, maar hun moment werd abrupt onderbroken door een horde aan kamermeisjes gevolgd door een stel wachters die afwachtend naar hem keken. Flynn liet hun moment niet meteen verbreken en glimlachte geruststellend naar Guila. 'We zien elkaar vast snel. Houd moed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Guila

Guila


Aantal berichten : 663
Registratiedatum : 23-12-15

Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 04 2019, 13:24

Guila keek de man tegenover haar vol liefde aan en wilde net zijn kus ontvangen, toen ze onderbroken werden door niet enkel haar dienstmeisjes, maar ook een heel stel wachters. Ze maakte een stil schietgebedje voor hun geluk dat de politicus op tijd weg was gegaan en richtte zich vervolgens nog een laatste keer op haar vriend. ‘Ik zal mijn best doen,’ zei ze zachtjes, terwijl ze een laatste kus op zijn lippen drukte en hem vervolgens omhoog trok. Ze gaf hem zijn jas aan, maar deed geen aanstalte om zijn shirt - die ze nog steeds aan had - uit te trekken. ‘Je vindt het vast niet erg als ik deze nog even leen, niet waar?’ De hopeloze geliefden... die rol was nu een stuk makkelijker te spelen. En hoe gemakkelijk was het om de mensen te overtuigen: haar dienstmeisjes hadden het al vanaf dag één geloofd. ‘Ga snel,’ spoorde ze hem aan, toen de wachters suggestief kuchten. ‘Ik zie je snel weer.’ Zo keek ze toe Flynn en de wachters de ruimte verlieten en gaf ze zich vervolgens weer over aan haar dienstmeisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Villa in Quandaï   Een Villa in Quandaï - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een Villa in Quandaï
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het paleis - hoofdstad Quandaï
» Een Villa
» Een Villa in Haudan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Quandaï-
Ga naar: