IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Vertrekken van de familie Alba

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Naya

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 23-12-15
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   di jan 16 2018, 19:21

Naya luisterde naar de woorden van haar zuster en zweeg. Ze vond het maar moeilijk om haar zus advies te geven over een onderwerp waar ze zelf zo weinig vanaf wist. Daarbij wist ze ook niet wat zijzelf zou doen als ze in deze situatie zat. 'Ik geloof niet dat Adrian nog interesse heeft om de troon over te nemen... En de rest heeft volgens mij nooit interesse gehad.' Ze kon zich niet voorstellen dat één van de Halley prinsen ooit zou toestemmen om de troon over te nemen, zeker niet achter de rug van hun vader om. 'Ik weet zeker dat je de juiste keuze zal maken en je hebt vader om je te adviseren, niet waar?' Naya zou ook willen dat haar moeder hier was, maar er moest natuurlijk iemand een oogje in het zeil houden in het Oosten. Wat dat betreft zaten hun ouders veel op één lijn: als het nodig was namen ze elkaars taken over en vaak deelde ze ook de politieke verantwoordelijkheid voor het Oosten. 'Waarom schrijf je haar geen brief? Wie weet kan ze nog op tijd een antwoord geven...' opperde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Sibel

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   do jan 25 2018, 08:18

Sibel knikte. 'Dat is een goed idee, Naya. Ik zal haar vandaag nog schrijven.' Glimlachend bekeek ze haar zusje. Ze had altijd al goed advies kunnen geven, ook al was het misschien niet altijd over de dingen die haar interesseerde. Echter klonk er nu iets in haar woorden dat anders was, iets nieuws, maar misschien kwam het slechts omdat Sibel het nu pas toe stond om Naya te zien als een volwassen en verstandige vrouw in plaats van haar zusje. 'Als ik hier blijf en niet in het Oosten vader bij kan staan, dan- Ik dacht misschien dat jij wel met beetjes kunt helpen voor moeder en vader? En wellicht is Adrian wél nog geïnteresseerd in de politiek op een lokale schaal dan als koning. Dan kan hij daar jou en onze ouders bij staan?' Ze had er al even over nagedacht en gepuzzeld om te bedenken wie haar taken in het Oosten over kon nemen. Ze wilde haar zuster niets toeschuiven waar ze niet in geïnteresseerd was. Het moest uit haar zelf komen als ze interesse had. Echter, als de prins werkelijk in Myr zou verblijven, kon hij vast een handje helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Vertrekken van de familie Alba
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oproepje Familie en vrienden!
» [gezocht] Familie vrienden voor Fox
» Familie gezocht....
» {gezocht!} Familie voor eenzame kitten!!!!
» Voogd / Ouders (+ overige familie) gezocht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: