IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Vertrekken van de familie Alba

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Sibel

Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   do sep 21 2017, 23:08

Sibel voelde hoe de woorden van Liam zich een weg langs haar lichaam baanden. Hoe ze de woorden in ademde en hoe het een rilling op haar rug bezorgde. Ze slikte moeizaam en liet haar hand van zijn wang glijden om hem in zijn nek te leggen. Het kostte haar tijd om de woorden in haar hoofd te kunnen formuleren. Ondertussen liet ze zijn blik nu pas weer gaan en keek ze naar haar vrije hand die ze samen had gebald in haar schoot. 'Ik was nooit echt boos op jou. Ik was boos op mezelf dat ik je weg had laten gaan. Dat ik niet toe had gegeven hoe erg ik je nodig had. En nu heb ik precies weer hetzelfde gedaan.' Alsof de zwaartekracht sinds ze Liam had aangeraakt op zijn wang de verkeerde kant op stond voelde ze zich als vanzelf dichter naar hem toe bewegen. Alleen tijdens de dans toen hij net terug was had Sibel Liam zo dichtbij gelaten. 'Ik ben het zo zat en veel te moe om boos te zijn op wie dan ook,' verzuchtte ze waarna ze haar voorhoofd tegen zijn schouder liet steunen. 'Ik voel dat ik- Ik voel dat ik bij je wil zijn.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Liam

Aantal berichten : 122

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   do sep 21 2017, 23:20

Toen ze tegen hem aan leunde, sloeg hij zijn armen stevig om haar lichaam heen en hield hij Sibel tegen hem aan. Geruststellend wreef hij rondjes op haar rug en begroef hij zijn gezicht in haar donkere haren. Het voelde een eeuwigheid geleden dat ze dit hadden gedaan en dat was bijna nog waar ook - hun laatste intieme moment was de omhelzing, de kus die ze voor zijn vertrek hadden gedeeld. En dat was alweer jaren geleden. 'Ondanks dat je het al wist, wil ik dat je weet dat ik ook bij je wil zijn,' murmelde hij met een glimlach in haar oor. Op hetzelfde moment besefte hij ook in welke staat van vermoeidheid ze was en probeerde hij niet te aarzelen aan haar woorden. Toch kon hij niets anders dan haar met een twijfelachtige blik op een afstand houden. Hij wilde niet voor een tweede maal zijn hart gebroken laten worden door de vrouw voor hem. 'Ik-ik...' Hij zuchtte zacht en keek van haar weg. 'Ik wil niet met twee benen het water in springen, terwijl jij nog op het droge staat. Dus, is dit- meen je dit echt?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sibel

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   do sep 21 2017, 23:52

Sibel voelde de moeheid op dat moment pas echt toe slaan. Toch had dat juist haar naar haar gevoelens laten luisteren in plaats van naar haar hoofd. In zekere zin wilde ze het dus ook nu omarmen terwijl ze haar volle verstand niet als bescherming op kon werpen. Tegelijkertijd moest ze misschien niet te hard van stapel lopen. Ze had echter niet genoeg om zulke twijfelingen tot uiting te laten komen. Vooral niet toen ze de zachte woorden in haar oor hoorde en Liam's warmte voelde. Ze had het zichzelf nooit echt toe gestaan dit te missen. Sibel keek op toen er weer ruimte tussen hen in kwam. Langzaam knikte ze. Ze had eerder altijd haar woorden en haar rede gebruikt, maar nu ze gehoor gaf aan haar gevoelens moest ze misschien ook niet weer naar woorden zoeken. Ze legde beide handen rond Liam's gezicht om boog toen naar hem toe om hem zacht te kussen. 'Ik zou met niemand anders in zee gaan dan met jou, Liam. Ik wil in dít-' Ze wees van zichzelf en vervolgens naar hem. 'De energie steken die ik nog heb. Ik wil een familie zijn, een gezin, met Muriel. Zoals we het altijd van plan waren toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Liam

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   vr sep 22 2017, 00:19

Liam had niet geweten wat Sibel zou reageren op zijn woorden. Misschien zou ze met hem instemmen dat het de vermoeidheid was die sprak of wellicht puur verlangen naar intimiteit. Of misschien wel- Zijn gedachten werden onderbroken door haar nabijheid en al snel voelde hij haar lippen op de zijne en vervolgens haar warme adem op zijn huid, terwijl ze tegen hem sprak. De gedachten aan hun samen, aan hun kind en een leven als gezin had hem door de moeilijke dagen van zijn reis begeleid. Deze hoop had hij nog steeds met zich meegedragen bij zijn terugkomst en de maanden die daarop volgden. Het was daarom ook dat hij zich zo leeg, zo doelloos had gevoeld toen Sibel duidelijk had gemaakt dat hij met een waanbeeld had geleefd, met een ijle hoop. Hij wist dus ook niet of Sibel besefte hoeveel deze woorden met hem deden en hoeveel haar eerdere, afwijzende woorden met hem hadden gedaan. 'Ik wil niets liever,' zei hij zacht, 'níéts liever dan samen met jou en Mumu zijn. Samen met mijn meiden.' Hij glimlachte vervolgens breed en nam ook haar gezicht in zijn handen, om haar zo teder te kussen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sibel

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   za okt 07 2017, 16:59

Sibel kon niet onder woorden brengen wat ze nu voelde en haar hoofd was voor het eerst in lange tijd stil en kalm. Er gingen plots niet honderden gedachten door haar heen. Ze was enkel en alleen gefocust op Liam. Nadat ze weer gekust hadden slaakte Sibel een diepe zucht en legde haar voorhoofd tegen het zijne. Ze kon nog wel tijden zo blijven zitten met hem. Ze zou zo in slaap kunnen vallen. Maar ondanks alles wat er zojuist gebeurd was had ze toch haar plichtsgevoel. Ze pakte stevig zijn handen vast en keek hem met vermoeide ogen aan. 'Ik wil er heel graag meer over praten, over ons en hoe- Maar laten we eerst slapen. Ik kan amper nog op staan.' Ze glimlachte naar Liam en streek met een vinger langs zijn wang. Nu ze dan zichzelf toe liet om toe te geven dat ze hem gemist had leek ieder deel, al was het slechts zijn ogen, iets te zijn waar ze naar verlangd had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Liam

BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van de familie Alba   di okt 10 2017, 03:57

Liam sloot ook zijn ogen en genoot van haar aanrakingen, haar aanwezigheid, haar stem. De laatste weken had hij niet meer durven dromen of hopen dat hij dit nog zou delen met Sibel. Het was hem in die tijd niet gelukt om verder te gaan, om zijn geluk ook buiten zijn dochter en Sibel te vinden. Misschien was het niet eens mogelijk voor hem. Toen Sibel opnieuw sprak, opende hij zijn ogen en glimlachte hij ietwat versuft. ‘Ik heb nog een warm bed staan,’ murmelde hij, terwijl hij zijn arm om haar heen sloeg voor steun en zacht een kus op haar slaap duwde. Toen hij besefte dat ze echt nauwelijks meer op haar benen kon staan, nam hij haar mee naar haar slaapkamer met een stevige arm om haar heen geslagen en wees hij naar het duidelijk al beslapen bed. Nog steeds was Muriel rustig aan het slapen in de ruimte die grenste aan die van hen en in het donker kon Liam nog net de slapende gestalte onderscheiden van hun dochter. Zelf kroop hij alvast onder de dekens, zodat Sibel zichzelf kon klaar maken voor het bed, en wachtte hij haar op haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Vertrekken van de familie Alba
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oproepje Familie en vrienden!
» [gezocht] Familie vrienden voor Fox
» Familie gezocht....
» {gezocht!} Familie voor eenzame kitten!!!!
» Voogd / Ouders (+ overige familie) gezocht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: