Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vertrekken van Eddard

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Kain

Kain


Aantal berichten : 274
Registratiedatum : 12-04-16

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 25 2017, 18:03

Kain glimlachte breed toen hij al snel weer Eddards lippen voelde en kuste hem met hetzelfde verlangen terug. Eddards blik en lach liet hem warm worden op de juiste plekken en liet hem elke seconde dankbaar zijn dat hij toch was gekomen. Hij was wat van zijn stuk gebracht door Eddards wat afstandelijke houding tijdens hun uitje naar de volksuniversiteit, maar nu was hij er weer zeker van dat ze dit even graag wilden. 'Hm, als ik morgen constant aan deze nacht moet denken, dan snap ik die regel wel,' glunderde Kain, terwijl hij zijn lippen tegen Eddards hals drukte. 'Of als ik ervoor zorg dat je morgen niet meer kan lop-' Zijn woorden werden opnieuw gesust door die van Eddard en hij liet zich dicht tegen hem aan getrokken worden. Vluchtig maakte hij de broek van Eddard los en trok deze vervolgens ongeduldig uit, om vervolgens met zijn eigen broek bezig te zijn. Ondertussen liet hij onbeschaamd en verlangend zijn ogen over Eddards lijf glijden en volgden al snel zijn eigen handen, nadat zijn broek ook de grond had geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 25 2017, 20:23

Eddard ging mee in het gehaast van Kain en zat dus al snel tegenover de man die even weinig kleding aan had als hij zelf. De blik die Kain hem gaf bezorgde hem flinke rillingen en plots hield hij hem op een kleine afstand. 'Wacht, stop, kunnen we-' Zwaar ademend keek hij Kain aan en pakte één van zijn handen vast die hij zacht tegen zijn lippen drukte. Het voelde niet goed om dit zo snel door te laten gaan, alsof hij niet veel te veel tijd al had besteed aan het fantaseren over deze aanraking met de wachter. 'Laten we dat bed op zoeken. Ik wil iemand die in barakken slaapt maar al te graag iets meer comfort geven dan deze bank.' Zijn glimlach kroop langzaam terug op zijn gezicht waarna hij op stond en ook Kain overeind hielp. De kruik wijn die nog niet leeg was, pakte hij ook op om naar het deel te lopen waar zijn bed half verhuld achter het gordijn aanlokkelijk op hen wachtte. Achteloos schoof hij de kleding die er op uitgespreid lag aan de kant en plofte op de dekens om daar te wachten tot Kain bij hem kwam liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kain

Kain


Aantal berichten : 274
Registratiedatum : 12-04-16

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 25 2017, 20:45

Kain wilde net weer een stap verder gaan, toen hij plotseling gestopt werd door Eddard. Met een verraste blik keek hij de man aan en probeerde hij zijn blik en houding te interpreteren. Was Kain te snel of te ver gegaan? Of begon Ed toch te twijfelen? De kus maakte hem iets geruster, maar toen zijn glimlach alweer doorbrak, wist Kain dat het goed zat. Hij haalde voor Eddard zichtbaar opgelucht adem en liet zich overeind trekken door de man. Hij zou erg teleurgesteld zijn geweest als dit het was. Niet alleen omdat hij zelf opgewonden was, maar omdat hij dit wilde doen met Eddard. Niet met iemand anders. 'Ik wist niet dat ze klerken dusdanig meer waarderen dan wachters dat ze zo'n goed bed krijgen,' grinnikte Kain, waarna hij naast Eddard plaats nam op het bed en hem een tedere kus gaf. 'Of zijn klerken per definitie fijngevoelig?' Met die woorden gleed hij met zijn hand over Eddards borst heen ter hoogte van zijn ribben en steeds wat lager. Op hetzelfde moment besefte hij dat hij de tijd kon nemen én dat hij Eddard net wellicht wat had af geschrokken, dus legde hij uiteindelijk zijn hand op zijn onderrug. Uiteindelijk lachte hij tegen Eddards lippen aan en schudde hij ongelovig zijn hoofd. 'Ik had trouwens gelijk. Je bed is net zo rommelig als de rest van je vertrekken,' grinnikte hij, terwijl hij wees naar de verschillende kledingstukken die om hen heen lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 25 2017, 23:06

Eddard was bij dat zijn plotseling stop geen verschil maakte voor Kain. Hij moest lachen om zijn woorden en schudde zijn hoofd. 'Nee, wees maar niet bang. Ik heb gewoon een aardige grote zus.' Ondanks dat hij in het begin geweigerd had en eigenlijk alleen toegezegd had voor haar plezier, was hij toch erg gesteld geraakt op zijn kleine kamers. De privacy die hij hier had was geweldig en het comfort was inderdaad een stuk beter dan in zijn kamertje dat hij hiervoor als klerk had. Met zijn vingertoppen gleed hij langs Kain's behaarde kin en boog naar voren om hem nogmaals te kussen. 'Ach normaal heb ik ook geen onverwachts bezoek,' stribbelde hij grinnikend tegen. Met zijn lippen verkende hij het lichaam van de wachter. Hij begon in zijn nek en gleed een stuk naar beneden om toen weer van boven af aan te beginnen. Hij begon zich nu langzaam meer en meer opgewonden te voelen en trok Kain dicht tegen zich aan. 'Maar erg bedankt voor dit onverwachte bezoek,' fluisterde hij in het oor van Kain waarna pas aan het echte werk begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kain

Kain


Aantal berichten : 274
Registratiedatum : 12-04-16

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 26 2017, 00:16

'Ah, dus dit komt gewoon allemaal door de juiste connecties?' grinnikte Kain plagend, terwijl hij zijn ogen sloot en genoot van Eddards lippen en vingers op zijn huid. 'Ik weet in elk geval dat ik jouw zus te vriend moet houden. Gelukkig weet ik een hoop van zusters.' Hij bracht vele avonden piekerend over zijn zusters en de rest van zijn familie door. Gelukkig was dit niet zo'n avond. Hij was inmiddels ook luidruchtiger gaan ademen van de inspanning, warmte en opwinding en hij hield de man nog steeds dicht tegen hem aan. Toen Eddard weer begon te praten, duwde Kain hem op zijn rug in de dekens en hing hij al snel boven hem met een brutale glimlach. 'Ik moet jou bedanken voor de plattegrond. Anders hadden we allebei een erg eenzame nacht gehad, denk ik zo,' glimlachte hij, waarna hij de man weer kuste en ditmaal wel met zijn hand volledig omlaag gleed. Hij hoopte dat al die anticipatie en spanning van de laatste tijd het waard was en ze allebei even veel konden genieten van wat ze nu aan het doen waren. En wellicht was het dan nog wel voor herhaling waard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 26 2017, 12:12

'Wie weet wat ik wel niet voor je kan regelen. Misschien heb je daar mijn zuster niet eens voor nodig.' Glimlachend keek Eddard Kain aan. Hij was aardig bereid de man te helpen als hij dat wilde. Als klerk kon hij niet zo veel, maar hij kende de mensen in het paleis. Hij was vrienden met de prinsen. Hij had familie hier. Bovendien als ze dit nog een paar keer deden, wilde hij daar best iets voor terug doen voor de wachter. Een nacht zoals dit was Ed veel waard. Uitgeput liet hij zich in de kussens zakken en keek met een glimlach op naar het plafond. Hij verstrengelde zijn vingers met Kain's hand en rolde op zijn zij zodat hij de wachter kon bekijken. Met zijn ogen bestudeerde hij aandachtig het zweet op zijn voorhoofd en de volle lippen. 'Bij de Goden,' mompelde hij zacht om aan te geven dat hij maar al te goed had genoten. Grijnzend rolde hij tegen Kain aan en drukte een kus op zijn schouder terwijl hij bedenkelijk de man aan keek. 'Wil je hier blijven vannacht?' vroeg Ed benieuwd. 'Ik kan je een goed ontbijt beloven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kain

Kain


Aantal berichten : 274
Registratiedatum : 12-04-16

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 26 2017, 13:46

Zwaar ademend liet Kain zich ook op de dekens zakken en probeerde hij weer op adem te komen. Ondertussen was hij zich nog steeds erg bewust van de man naast zich en voelde hij hoe er al snel weer een glimlach op zijn gezicht stond toen hij dacht aan wat er net gebeurd was. Toen Eddard zijn hand pakte, rolde hij ook naar hem toe en bekeek hij de man net zo aandachtig. Hij leek er net zo van genoten te hebben als hijzelf en dat deed hem goed. Hij had er ook aardig zijn best voor gedaan dat Eddard het net zo onvergetelijk zou vinden. 'Ik blijf heel graag,' murmelde hij ietwat verrast tegen zijn lippen aan, waarna hij hem weer teder en vooral dankbaar kuste en tegen hem aan trok, ondanks dat de dekens al tegen ze aan plakte door het zweet. 'En ik houd je aan dat ontbijt.' Ondertussen was hij ietwat overeind gekomen en pakte hij de twee mokken erbij, om deze allebei in te schenken. 'Had je ooit gedacht dat dit zou gebeuren toen ik op je glazen stapte?' lachte hij, terwijl hij een flinke slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 26 2017, 14:21

Eddard was blij te horen dat de wachter niet voelde dat hij er vandoor moest. Het zou hem erg hebben gespeten als hij na deze hartstochtelijke uitwisseling plots alleen in het bed zou liggen. Hij ging rechter zitten toen Kain de wijn er bij had gepakt. Dankbaar nam hij een gevulde mok aan en nam een kleine slok terwijl hij de wachter maar bleef bekijken. Hij schudde lachend zijn hoofd. 'Je weet het maar nooit, maar ik had het niet meteen uitgesloten. Vooral niet omdat je flirten nou zo subtiel was.' Met een grijns trok Ed zijn wenkbrauwen naar de wachter op en legde een arm achter zijn hoofd. 'Het was misschien meer een kwestie van wanneer, dan of het zou gebeuren.' Hij dronk nog wat van zijn wijn en kreeg het toen toch voor elkaar om zijn ogen van Kain af te wenden. Nadat hij stil zijn mok wijn leeg had gedronken stond hij op uit het bed om de kaarsen in zijn lantaarn uit te blazen en te controleren of het vuur in de kachel niet nog te groot was. Ed nam zijn tijd, maar kon het niet laten vanuit zijn ooghoeken naar de man in zijn bed te kijken. Er was iets in hem dat aan zijn gevoelens trok dat hij moeilijk kon plaatsen. Het was echter te comfortabel en te gemakkelijk om niet over complicaties na te denken en slechts te genieten. Ed had al zijn relaties tot nu toe altijd oppervlakkig gehouden, als wat hij had gedeeld met andere mannen al een relatie genoemd kon worden. Met een glimlach kroop hij terug het bed in. 'Hoewel ik graag de rest van de nacht anders zou willen vullen, heb ik toch echt slaap nodig om morgen weer aan het werk te kunnen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kain

Kain


Aantal berichten : 274
Registratiedatum : 12-04-16

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 26 2017, 19:00

Met zijn hoofd steunend op zijn hand keek hij Eddard na en liet hij nog eens zijn ogen langs zijn lichaam glijden. Eddard had hem zeker verrast, ondanks dat Kain erg goed wist dat hij meer was dan een simpele klerk. 'Subtiliteit is niet één van mijn sterke punten,' lachte hij, 'en je mocht best weten dat ik je zag zitten. Daar maak ik nooit zo'n groot probleem van... en zie waar we beland zijn!' De missie was voor, tijdens en na hun acties niet eens in zijn hoofd opgekomen. Reihan zou hem vast erg op zijn kop geven dat hij meer met mannen bezig was dan met zijn opdrachten, maar daar kon hij nu geen aandacht geven. Dat was namelijk enkel gericht op de man die weer bij hem kwam liggen. 'Ik weet nog wel wat manieren morgenochtend om ervoor te zorgen dat je compleet ontspannen aan het werk gaat,' grinnikte Kain speels en veelbelovend, terwijl hij de man weer naast hem trok en zo de dekens over hen heen legde. 'Maar eerst nog-' Hij brak zijn eigen zin af door nogmaals zijn lippen stevig op die van Eddard te drukken, nog voor een laatste keer, waarna hij comfortabel ging liggen en al snel in slaap dutte. 'Slaap goed, Ed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 14 2017, 22:50

NEW

Augustus kon zich niet meer herinneren wanneer hij voor het laatste zo blij was geweest. Al zijn harde werk had eindelijk zijn vruchten afgeworpen. In het notitieboekje van de chirurg die Eddard had gevonden in de Volksuniversiteit had hij iets gelezen over een defect van het hart, waardoor ernstige hoofdpijnen konden ontstaan. Dit had hij vervolgens gelinkt aan een boek waarin allerlei remedies in stonden beschreven. Augustus had Tobias haast op zijn blote knieën gesmeekt om het goedje wat in het boek beschreven stond op te drinken. Hij was zelfs zo ver gegaan dat hij had beloofd te stoppen als dit niet zou werken. Gelukkig was dat niet het geval, want twee dagen later kwam een dienstbode hem vertellen dat zijn broer zich onwijs goed voelde en dat het hem zelfs was gelukt zelfstandig door de vertrekken heen te lopen. Augustus was zo in gedachten geweest - onderweg naar het vertrek van zijn broer - dat hij niet doorhad dat hij helemaal niet onderweg was naar dat vertrek. Nee, in plaats daarvan vond hij zichzelf voor de deur van Eddard's vertrekken. Hij hoopte dat de jongeman er was, want hij wilde niets liever dan het nieuws delen dat het hen gelukt was. Ondanks dat enthousiasme, klopte hij toch ietwat nerveus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 19 2017, 11:57

Eddard had die ochtend en middag zijn slaap in moeten halen. De laatste besprekingen waren tot zulke hoge vuren opgelopen dat het weer uren geduurd had om iedereen wat af te laten koelen. Het zou een ongelooflijk slecht idee zijn geweest om de leiders en machthebbers met een heet hoofd de vergaderzaal te laten verlaten, dus waren ze nog tot diep in de nacht door gegaan. Ed had er bij gezeten als klerk om alles op te schrijven samen met nog een stel anderen. Hij had zijn hand nog amper gevoeld en zijn handen waren besmeurd met inkt. Maar dat had hij allang niet meer gemerkt toen het op een einde liep. Daar was hij veel te moe voor geweest. Toen hij geklop hoorde op zijn deur werd hij dan ook met een kreun wakker en sloeg mopperend de dekens van zich af. Het zou vast zijn vader of moeder zijn. Of misschien zelfs zijn zus. Hij trok dus ook maar slechts een blouse aan en wreef vermoeid over zijn gezicht. 'Ik weet dat jullie familie zijn, maar bij de Goden ik ben echt kapot nu,' riep hij alvast naar de deur voor hij hem open trok en helemaal niet zijn familie aan trof. 'Augustus,' zei Ed verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 19 2017, 12:05

Augustus bekeek de brakke verschijning van Eddard. 'Het spijt me dat ik je stoor, echt. Maar-' Hij wist niet eens hoe hij zijn zin af moest maken. Er gingen zoveel emoties in hem om die hij niet op een rijtje kon zetten, dat hij uit wanhoop de jongeman voor hem maar omhelsde. 'Het heeft gewerkt.' zei Augustus enkel, al realiseerde hij zich snel dat Eddard waarschijnlijk geen idee had waar hij het over had. 'Tobias. Ik kreeg woord van de geneesheren dat hij weer loopt. Hij voelt zich beter dan ooit!' Inmiddels had hij de jongeman voor zich weer losgelaten en keek hij hem met een stralende glimlach aan. 'Zonder jou had ik dit nooit kunnen doen en- en ik weet dat ik het al honderden keren tegen je heb gezegd. Maar ik moest je gewoon nogmaals bedanken voor alles.' ratelde Augustus verder. Zijn blijdschap was zo groot dat hij het zelf nog niet eens kon bevatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 19 2017, 14:36

Eddard bekeek de prins nog altijd verrast en probeerde te begrijpen waar hij dit bezoek aan te verdienen had. 'Het is niet erg, ik-' Voor hij zijn zin af kon maken voelde hij de armen van Augustus om zich heen en hield Ed hem maar met nog grotere verbazing vast. Toen de prins verder verklaarde waarom hij zo ontzettend opgeklaard leek, glimlachte Eddard met hem mee. 'Dat is geweldig nieuws, Augustus. Echt.' Hij begreep nog niet helemaal waarom de man hem persoonlijk dit nieuws kwam vertellen tot hij de volgende woorden uitsprak en Ed bescheiden zijn hoofd liet zakken. 'Ach, ik heb amper iets gedaan,' mompelde Eddard plots verlegen en zelfbewust van zijn voorkomen. Hij deed een poging om zijn haar plat te strijken en de mouwen van de blouse op te rollen. Het zicht van zijn blote benen negeerde hij maar zo goed hij kon. 'Wat heeft het het uiteindelijk opgelost?' vroeg hij benieuwd. 'En is het niet onvoorstelbaar dat het zo snel effect heeft? Je familie moet vast dol gelukkig zijn en- en Renee.' Langzaam werd Eddard's glimlach ook alleen maar groter. Hij kon zich maar amper voorstellen hoe hoopvol zijn zus zich nu moest voelen. Ze kon haar geluk vast niet op dat het nu toch echt misschien zou werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 19 2017, 21:00

Augustus keek hem aan en schudde zijn hoofd. 'Je hebt niet amper iets gedaan. Je hebt heel veel gedaan, meer dan je je misschien realiseert. Je bent er voor me geweest in een periode dat mijn eigen broers er niet eens voor me waren. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik zoveel tijd investeerde in het zoeken van een oplossing... Jij was de enige die in me geloofde, die me heeft geholpen. Als een vriend.' sprak Augustus, terwijl hij hem aan bleef kijken. Het was moeilijk voor hem om in woorden uit te drukken hoeveel de steun voor Eddard betekende en pas sinds deze ochtend had Augustus zichzelf de kans gegeven om meer te voelen dan de stress die hij al die weken had gevoeld. Misschien was dat juist ook wel de reden dat hij hier stond. 'Je weet het boek toch nog wel wat we hadden geleend uit de Volksuniversiteit? Het boek met alle aantekeningen van die genezeres. Zij had een patiënt die dezelfde symptomen had als Tobias - alleen in iets mindere mate. In haar aantekeningen stonden aanwijzigingen dat de aanleiding helemaal niet bij het hoofd was, maar juist bij het hart. Vervolgens heb ik een ander boek gevonden, met allerlei middelen die problemen met het hart kunnen verhelpen. Ik las iets over- ach weet je, ik snap het ook niet helemaal. Ik kwam als geluk bij een ongeluk uit op een medicijn dat mensen met hartklachten heeft geholpen. Ik hoopte dat het bij hem ook aan zou slaan en bij de goden - gelukkig had ik gelijk.' Het was misschien meer geluk dan wijsheid geweest dat Augustus het medicijn had gevonden. 'De geneesheren zeggen dat hij wel zijn leven lang de medicatie moet slikken, maar volgens mij kan hij daar wel mee leven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:20

Eddard luisterde nog altijd met zijn grote glimlach naar Augustus. Met een hand gleed hij verlegen over zijn kin en haalde nogmaals semi nonchalant zijn schouders op. Wat kon hij daar nou op zeggen? Hij had het simpelweg maar al te graag gedaan voor de prins. 'Het heeft in dat boek gestaan?' Het verbaasde hem enigszins dat juist dat boek een oplossing had geboden. Dat had hij nooit verwacht. Ed had Augustus gewoon het gevoel willen geven dat hij nog even door kon, dat hij zich niet compleet hopeloos en nutteloos voelde en dat zelf ook niet zou hebben. Eddard legde glimlachend een hand op de schouder van Augustus. 'Ik ben echt zo blij dat je je broer hebt kunnen helpen, Augustus. En ik- Ik ben blij dat ik jou heb kunnen helpen.' Kort bleef hij de prins aan kijken en keek toen om zich heen. 'Ik zou denk ik wat meer kleding aan moeten trekken. Kom binnen, als je wilt. Of, nou-' Eddard begreep niet waar zijn afwezigheid van zelfverzekerdheid plots vandaan kwam, maar hij klungelde nu maar een beetje door dit gesprek heen. 'Ik begrijp het als je naar je familie op weg was natuurlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 20 2017, 22:31

'Ik ben in ieder geval blij dat je dat boek hebt gevonden, tussen alles wat daar in de Universiteit staat.' Er stonden zoveel boeken dat je met gemak over zo'n dun boekje heen kon kijken: zeker omdat er geen titel op de kaft vermeld stond. Toen Eddard begon over kleding, keek Augustus niets vermoedend naar hem, tot hij zag dat de jongeman tegenover hem geen broek droeg. In al zijn enthousiasme en chaos had hij het nog niet eens opgemerkt. 'Oh, ja - sorry.' zei Augustus, ietwat overrompeld. 'Ik zal je wat privacy geven...' Hij voelde het schaamrood op zijn wangen staan en hij kuchte wat ongemakkelijk. 'Ik denk dat Tobias zoveel mensen over de vloer heeft dat hij een beetje rust wel kan waarderen...' mompelde hij maar. Eigenlijk was hij precies waar hij wilde zijn - maar dat deelde hij niet met Eddard. Daarbij vond hij het ook niets om in al die belangstelling te staan, ook al was het zijn eigen familie. Augustus zou zijn broer later wel opzoeken, in alle rust. Ietwat ongemakkelijk stapte hij het vertrek binnen, wachtend tot Eddard zich aangekleed zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 21 2017, 22:05

Eddard moest lachen toen hij de blik van Augustus zag verschieten en ging toen maar snel zijn kamer in om ergens een broek vandaan te halen. 'Nou, als je wil-' Kort keek Ed om zich heen. Hij wilde maar graag de prins als gast hebben, maar hij wist niet goed waar hij Augustus mee van dienst kon zijn. 'Ik eh- wilde wat ontbijten. Misschien is het lunchtijd voor jou, maar als je wil-' Eindelijk had hij zich wat fatsoenlijker aan gekleed en propte hij zijn hemd in zijn broek terwijl hij de man afwachtend aan keek. Ed deed vervolgens ook maar snel een rondje door zijn bomvolle vertrek om wat van de zooi in te perken. Normaal was hij al een sloddervos maar nu hij niet eens tijd had om te slapen zag het er helemaal niet uit. Hij hoorde zijn moeder al in zijn achterhoofd. Toen ze laatst binnen was gestapt was ze meteen begonnen met ruimen, dus had hij haar maar snel meegenomen naar de tuinen van het paleis. Vlug stapelde hij wat rond slingerende boeken op en zette ze naast zijn kast die inmiddels al flink uit puilde sinds hij zijn kamer in getrokken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 21 2017, 23:08

Nu hij hier zo stond, sloeg Augustus spontaan dicht. Hij had al maanden geweten wat hij voelde, al had hij het al die tijd ontkend. Deels omdat hij zichzelf aanpraatte geen tijd te hebben voor andere dingen dan het zoeken van een medicijn en anderzijds omdat hij simpelweg te bang was om afgewezen te worden. Het was de eerste keer in zijn leven dat hij überhaupt erkend had dat hij gevoelens voor iemand had en het maakte het er niet makkelijker op dat hij het al die tijd ver weg had gestopt en had genegeerd. Zwijgend keek hij naar Eddard die zijn vertrekken opruimde, terwijl hij aan de grond genageld stond. Zijn handpalmen voelde zweterig aan en hij voelde hoe zijn wangen langzaam maar zeker een rode kleur kregen. Augustus had geen idee wat hij moest doen of wat hij moest zeggen. Wat als Eddard hem alleen maar zag als een vriend? Of misschien zelfs gewoon als een goede kennis? Hij zou zichzelf compleet voor schut zetten als hij zijn gevoelens zou uiten! Augustus kuchte kort. 'Ik- eh... ik wilde je wat vragen.' begon hij maar en keek de jongeman twijfelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 21 2017, 23:26

Eddard had maar amper door dat Augustus bij de deuropening vast geraakt was. Hij was druk bezig om er tenminste iet wat fatsoenlijk uit te zien zodat Augustus niet meteen zou denken wat voor een ongelooflijke zooi hij maakte van zijn vertrek. Pas toen hij echt geen antwoord kreeg liet hij zijn troep voor wat het was en keek naar de prins die wel erg nerveus was. Ed stapte verrast door de blik van Augustus naar hem toe en wilde al geruststellend een hand op zijn arm leggen om hem te zeggen dat het niet erg was als hij niet nu hier wilde blijven. Hij had zijn nieuws gebracht dus wilde vast weer verder gaan. Er moesten meer mensen zijn die Augustus dat nieuws wilde brengen. Voor hij dat kon zeggen verraste de man hem echter weer en keek Ed hem met een vragende en nieuwsgierige blik aan. 'Vraag maar raak,' spoorde Eddard hem met een grotere glimlach aan. Hij had geen flauw idee wat hem te wachten stond en in plaats van in zijn hoofd er op los te speculeren en hoopvol te worden wachtte hij maar gewoon de woorden van Augustus af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 21 2017, 23:38

In zijn hoofd woog Augustus zijn twee opties af: er compleet voor gaan, of afstand houden - zoals hij al die tijd ook al had gedaan. Zijn broer zei hem vaak genoeg dat hij zijn keuzes niet zo moest overdenken en er soms maar gewoon voor moest gaan. Voor Augustus was dat echter makkelijker gezegd dan gedaan en ook nu gingen honderd duizenden gedachten door zijn hoofd in. Moest hij het veilig spelen? Moest hij ervoor gaan? Moest hij zijn gevoelens negeren? Wat zou hij doen als Eddard er helemaal niets vanaf wilde weten? Wat nou als hij op meisjes viel en niet op jongens? Was het niet raar dat hij viel op het broertje van de verloofde van zijn broer? Doordat Augustus zo in zijn gedachten verzonken was, had hij niet doorgehad dat Eddard naar hem toe was komen lopen. Hij werd dan ook plots van zijn gedachten losgetrokken. Dit was het moment, als hij iets wilde doen of zeggen, moest hij het nu doen. Misschien was dit wel de juiste tijd om het advies van Iwan op te volgen en er gewoon voor te gaan. 'Ik eh...' Augustus voelde hoe zijn hart in zijn keel bonkte en hij slikte de prop in zijn keel weg. Voor nog geen seconde schoten zijn ogen naar Eddard's lippen toe, waarna hij hem weer aankeek. Zonder nog na te denken over de mogelijke consequenties zette hij een stap dichterbij en kuste hij Eddard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 22 2017, 00:04

Eddard wist niet wat er om ging in het hoofd van Augustus, maar er gebeurde wel degelijk iets als hij het zo af leidde van de onrustige blik die de man droeg. Het verbaasde hem altijd hoe hij op sommige moment met zo veel gemak kon begrijpen hoe Augustus zich voelde en het op andere de man een compleet raadsel was. Ed was zich nooit zo bewust geweest van een ander persoon op die manier. Bovendien had hij zich anders gevoeld in het bijzijn van de prins en dat had echt niet gelegen aan het feit dat Augustus die status had. Dat was nooit iets geweest waar Ed echt mee bezig was. Tenminste, behalve toen hij zichzelf er op betrapt had dat hij wel met een erg specifieke blik naar de jongeman keek. Toen had hij zichzelf in gehouden. Nu hij dus de blik van Augustus zag deed hij zelf niets. Langzaamaan begon hij ongeduldig te worden en het gebrek aan woorden werd verontrustend. Hij had net wat willen zeggen toen de prins hem uit het niets kuste. Het kostte hem enkele tellen om over de schok en verbazing heen te komen toen zijn lichaam het roer over nam. Ed kuste Augustus gretig terug en stapte dichter naar hem toe. Zijn hand gleed naar zijn nek en streek daar teder met zijn duim over Augustus' harige kin. Tot hij ineens stopte en de man met een verdwaasde blik en een glimlach aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 22 2017, 00:12

pas toen Augustus Eddard kuste, realiseerde hij wat hij zelf had gedaan. Hij wilde zich net losmaken van hem en zijn excuses aanbieden, toen Eddard juist op zijn kus inging. Het scenario wat in zijn hoofd gespeeld, van een Eddard die hem zou afwijzen, was spontaan verdwenen - al maakte het Augustus niet minder nerveus. In tegendeel zelfs: zijn hart bonkte zo hard en zo snel dat hij er zeker van was dat Eddard het zou voelen. Toen hun kus verbroken werd, staarde Augustus hem met grote ogen aan. Het duurde even voor hij de glimlach van Eddard had geregistreerd, maar uiteindelijk zorgde het ervoor dat ook hij een grote glimlach op zijn gezicht kreeg. 'Ik- eh...' Van nervositeit - en ergens ook opluchting - begon Augustus te lachen. Hij had werkelijk geen idee welke woorden hij moest gebruiken op dit moment. Er gingen zoveel emoties door hem heen op dit moment: opluchting, blijdschap, verwardheid, nervositeit... Dat alles zorgde ervoor dat hij niet goed wist wat voor een houding hij aan moest nemen. Zijn glimlach bleef echter op zijn gezicht staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 07 2017, 17:05

Eddard bekeek de prins nog altijd stom verbaasd toen hun kus beëindigd was. Pas toen Augustus begon te lachen, brak zijn glimlach door. 'Was dat de vraag die je wilde stellen?' vroeg hij met een beginnende grijns waarna hij om de man heen liep en de deur van het vertrek sloot. Even bleef hij met zijn rug naar de prins staan om op een rijtje te zetten wat er op het moment gebeurde. Eddard had nooit verwacht dat Augustus initiatief zou nemen op deze manier. Hij had nooit gedacht dat er überhaupt gevoelens waren geweest die ze deelden, dat hij die gevoelens zelf had. Ed draaide zich om en bekeek Augustus kort om weer op hem af te stappen. 'En was het het antwoord dat je wilde?' vroeg hij nu, zachter en nieuwsgieriger. Normaal was hij daadkrachtiger als er een man in zijn vertrek stond zoals Augustus nu deed. Maar hij was voorzichtiger met de prins. Ed kon maar moeilijk inschatten wat de andere man precies verwachtte of wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Augustus

Augustus


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimema okt 09 2017, 16:13

Zo goed als Augustus was met woorden op papier, zo slecht was hij in een daadwerkelijk gesprek met iemand. Bij de vraag van Eddard voelde hij nogmaals hoe zijn gezicht rood aanliep. In alle eerlijkheid had hij geen vraag gehad, het was enkel een manier geweest voor Augustus om nog wat tijd te rekken om al zijn gedachten op een rijtje te zetten. 'In zekere zin.' zei hij uiteindelijk maar en lachte wat schaapachtig. Hoewel het feit dat Eddard hem niet had afgewezen, een hele hoop nervositeit had weggehaald, voelde Augustus zich toch nog niet helemaal op zijn gemak. Misschien kwam het door de kus, of door het feit dat hij eindelijk na al die tijd had toegegeven aan zijn gevoelens. Bij de tweede vraag van Eddard, keek hij de jonge man aan en knikte hij enkel. Het was nog steeds moeilijk voor Augustus om zijn gevoelens hardop uit te spreken. Wellicht dat hij daarom ook juist actie had verkozen over woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddard

Eddard


Aantal berichten : 406
Registratiedatum : 23-12-15

Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 26 2017, 11:21

Ed wist niet goed wat hij met de stilte en de verlegenheid aan moest. Als vanzelf dacht hij aan Kain en hoe gemakkelijk het tussen hen gelopen was. Ze hadden precies geweten wat ze van elkaar wilden en waren absoluut niet terughoudend geweest in het uitdrukken van hun verlangens. Met een glimlach zag hij dat de prins knikte als antwoord op zijn laatste vraag. Voorzichtig legde hij een hand op zijn wang en lachte zacht. 'Bij de Goden, denk niet te veel na. Het is gewoon- Je-' Ed moest bekennen dat hij zelf net zo sprakeloos werd van deze situatie. Aandachtig bekeek hij het gelaat van Augustus en gleed met zijn vingertoppen langs zijn kin. Vervolgens boog hij naar voren, maar kuste hem nog niet. 'Je hoeft niet zo nerveus met me te zijn, Gus.' Eddard wilde alles behalve dat de man zich ongemakkelijk voelde in zijn bijzijn, maar met zijn woorden probeerde hij niet alleen de jongeman voor hem gerust te stellen. Hij voelde zich ook nerveus of wellicht was het een spanning die hem zo zelfbewust maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vertrekken van Eddard   Vertrekken van Eddard - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vertrekken van Eddard
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eddard Halley
» Het Appartement van Kain en Eddard
» De vertrekken van Augustus
» De Vertrekken van Adrian
» Alba vertrekken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Westen :: Evenfall-
Ga naar: