Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Meer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 11:49

'Ik wil wel iets terug doen,' wierp Robyn tegen, 'het is echt niet niets dat je zomaar je dorp verlaat om bij mij te komen. En ik weet- ik weet dat de zwangerschap er ook een rol bij heeft gespeeld, maar toch. Ik ben blij dat je er bent en dat je er nog steeds bent.' Ze glimlachte naar haar vriendin en ging op haar zij liggen, om haar beter aan te kunnen kijken. Toen Yelena plotseling over John begon te praten, fronste ze diep. 'Waarom vertel je me dit?' vroeg Robyn zachtjes, terwijl ze Yelena's gezicht bestudeerde. Als het aan Robyn lag, dan zou ze John eens even flink de waarheid vertellen als ze met Yelena mee ging. En als hij niet luisterde, dan had ze nog wel wat manieren om hem af te schrikken. Echter wist ze dondersgoed dat Yelena het niet zou laten gebeuren dat Robyn de man tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 14:11

'Omdat-' Yelena fronste diep. Ze bracht de jongeman niet weer op in hun gesprek zonder reden. Ze wilde haarzelf, noch Robyn er mee tergen. Ze vond het echter belangrijk om te erkennen wat er gebeurd was en nog meer, wat er niet plaats had gevonden tussen haar en John, wat er gemist had. 'Omdat het tussen ons zo anders voelt. Het is niet nieuw, het voelt zo gewoon en zo natuurlijk. Helemaal niet spannend.' Stil keek ze Robyn aan en beet op haar lip. Voorzichtig legde ze een hand op Robyn's wang en probeerde haar blik vast te houden. Ze wilde niet dat haar vriendin weg zou kijken of dat ze zich zou schamen. 'Ik heb het volle vertrouwen in jou. Je hebt zo een groot hart en vecht keihard voor iedereen om wie je geeft. En- En ik vertrouw mezelf volledig als ik bij je ben. Niets voelt raar of idioot en ik denk dat jij mij ook vertrouwt met alles wat jij in je hebt. Ook de niet fijne dingen.' Dat was niets vergeleken met haar korte relatie met John. Die was nooit gelijkwaardig geweest, ze gaven en namen niet op gelijke voet. Zij gaf en hij nam. Robyn en zij, ze waren gelijken. 'Ik heb niemand anders nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 14:43

Robyn voelde zich akelig naakt bij deze woorden en al snel voelde ze dat ze bloosde. Ze wist niet goed wat Yelena met deze woorden wilde zeggen, maar het was duidelijk dat het als reactie was op wat Robyn eerder in de herberg had gezegd. Ze werd gedwongen om naar haar vriendin te kijken, toen Yelena haar hand op haar wang had gelegd, en bedachtzaam bestudeerde ze haar gezicht. 'Dat is- ik vertrouw jou ook. Met alles,' reageerde ze wat stotterend. Ze wou meer zeggen, maar ze wist niet goed wat passend was, wat Yelena wilde. 'Ik weet niet goed wat ik moet zeggen,' zei ze zachtjes, terwijl haar blik af dreef naar Yelena's lippen. 'Of wat ik moet doen.' Als Yelena haar niet had vastgehouden, dan was ze allang weer het water ingedoken en zo lang mogelijk onder het wateroppervlak gebleven. Zo'n emotionele uitwisseling had Robyn nog nooit meegemaakt en ze wist niet goed wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 16:08

'Misschien is alles al gezegd,' beaamde Yelena zacht. 'Misschien moeten we nu gewoon de eindjes aan elkaar knopen. Er de juiste benaming voor gebruiken.' Ze sprak vooral over zichzelf. Het had haar tijd gekost om zich te realiseren dat ze al deze dingen voelde voor Robyn en wat het betekende. Wellicht was het nu ook wel het uitgerekende moment om de daad bij het woord te leggen. Ze twijfelde echter. Tot nu toe had ze afgewacht tot Robyn haar woorden in de herberg weer aan zou halen. Ze had er ernstig op gehoopt en toen het zojuist gebeurd was, kon ze er maar weinig uit op maken. Maar misschien moest ze nu niet op haar vriendin wachten en zelf het initiatief tonen. Voorzichtig schoof ze naar voren en glimlachte verlegen. 'Als ik je kus, ga je dan niet overgeven zoals ik dat deed?' Ze kon het niet laten om te giechelen over haar eigen woorden voor ze pas echt haar lippen op die van Robyn drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 16:38

Robyn keek haar vriendin bewonderend aan en kon enkel zacht knikkend instemmen met haar woorden. Al haar woorden en daden was ze kwijt nu Yelena zo plotseling dichter naar haar toe kwam. Ze had alle hoop opgegeven nadat ze haar hart open had gelegd in de herberg en haar gevoelens niet beantwoord waren. En ze had zoveel moeite gedaan om haar gevoelens te vergeten of ze op iemand anders te richten. Vaak was ze het dorp in gegaan en had ze aangepapt met andere meiden, maar niets had haar het gevoel gegeven wat ze bij Yelena had. Het versterkte het echter, omdat ze besefte hoe erg ze het getroffen had met haar vriendin. Langzaam trok haar blik weer naar haar lippen toe en zag ze deze steeds dichterbij komen. Zacht lachte ze bij haar woorden en gleed ze met haar hand in Yelena's dikke krullen. 'Ik zou niet durven,' murmelde ze, waarna ze Yelena's lippen voelde en haar ogen sloot. Het duurde niet lang voordat ze weer afstand maakte en Yelena met een verwonderde en vooral ook emotionele blik aan keek. 'Ik heb hier van gedroomd,' fluisterde ze, waarna ze haar vriendin weer kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 18:21

Yelena genoot met volle teugen van de intimiteit met Robyn. Ze kon maar amper geloven dat het ook echt gebeurde. Ademloos keek ze haar vriendin aan en glimlachte breed en gelukzalig. 'Ik weet nog niet zeker of ik niet nog aan het dromen ben,' gaf ze als antwoord waarna ze weer de zachte lippen voelde. Er trok een rilling over Lena's rug, maar niet van de koud, slechts van de warmte die door haar lichaam spreidde. Na deze kus bleef ze Robyn enkele tellen aan kijken en krulde ze toen tegen haar op met één arm om Robyn's middel. Ze voelde zich zo ontzettend veilig hier. Het liefst wilde ze de tijd stil zetten. Voor altijd hier bij het meer blijven en niet na te hoeven denken over hoe het nu verder ging. Ook al had ze nu toegegeven aan haar gevoelens, er was nog zo veel waar ze rekening mee moesten houden. Haar zoon was er daar natuurlijk één van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 15 2017, 19:12

Robyn voelde hoe warm ze werd toen ze dichter tegen Yelena aan getrokken werd en gelukzalig zuchtte ze. Ze had nooit durven dromen dat ze Yelena zo mocht aanraken, dat ze haar mocht kussen en liefhebben. Voorzichtig veegde ze wat haren uit Yelena's gezicht en kuste ze langs haar haarlijn en kaak. 'Als dat zo is, dan wil ik nooit uit deze droom ontwaken,' zei ze zachtjes, waarna ze haar vriendin weer aan keek. Ze was prachtig en het leek wel alsof ze nog meer straalde door de zwangerschap. Of wellicht wel door de woorden die ze net hadden uitgesproken. Robyn kon niet wachten om alle complimenten die ze in haar hoofd heeft gehad eindelijk te kunnen uitspreken. 'Wanneer besefte je het?' vroeg ze uiteindelijk zacht en met een erg nieuwsgierige ondertoon. 'Dat je dezelfde gevoelens had als ik. Wanneer had je dat door?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 10:41

Yelena sloot haar ogen terwijl iedere aanraking van Robyn nog na bleef gloeien zelfs toen ze afstand nam. Het was altijd vreemd om met een paar simpele woorden plots de vrijheid te voelen om zo veel intimiteit met iemand te delen. De manier waarop de woorden plots zoveel mogelijkheid boden. 'Ik-' Lena moest glimlachen om haar eigen gedachten. 'Ik had wat in de tuin gewerkt en was moe op de veranda gaan zitten om te wachten tot je terug kwam uit het dorp. Ik was ongeduldig en toen je eindelijk aan kwam rijden-' Ze haalde haar schouders verlegen op. Het gevoel in haar onderbuik had ze toen niet kunnen negeren. 'Je bent toen bij me komen zitten en we kletsten samen over onze dag. Het was alsof er iets klikte. Het voelde zo goed.' Benieuwd keek ze Robyn aan. 'Hoe lang wist jij het al? Voordat je het me vertelde.' Ze was bang dat haar vriendin er lang mee rond had gelopen. Dat ze het maar niet gedurfd had te delen en toen ze dat wel deed had Lena plots de zwangerschap op haar gegooid. Het moest niet makkelijk geweest zijn voor Robyn om het toe te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 11:10

Robyn voelde hoe ze het nog warmer kreeg door de woorden van Yelena. Robyn had nooit iets opgemerkt aan haar houding, dat er iets was veranderd. Robyn was juist met elke dag er zekerder van geworden dat Yelena haar niet op die manier zag staan. 'Al sinds we samen waren met Naya in het Oosten,' zei ze zachtjes, waarna ze van haar vriendin weg keek. 'Ik had zo naar onze samenkomst uitgekeken, ook naar Naya, en toen- toen besefte ik me dat ik jou en Naya niet meer als hetzelfde zag. Naya was nog steeds mijn beste vriendin, maar jij-' Ze bloosde en ontweek Yelena's blik door haar gezicht tegen Yelena's borst te leggen en haar zo stevig vast te houden, zo goed en kwaad dat kon met Yelena's babybuik. 'Daarom was het ook zo'n verrassing geweest toen je plotseling hier naartoe was gekomen. Ik wist dat het kwam om ons te steunen met de brand, maar toch dacht ik steeds-' Ze fronste en tekende figuurtjes met haar vingers op Yelena's rug. 'Ik had gehoopt dat er meer achter lag. En dat je daarom kwam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 13:43

'Ik dacht er toen helemaal niet aan,' gaf Yelena eerlijk toe. In Myr had ze het ontzettend naar haar zin gehad met haar twee vriendinnen en ook met haar zussen. De feesten waren erg gezellig geweest. Maar het was allemaal gewoon geweest, zoals normaal. Toen ze Robyn tegemoet gereisd was had ze zich natuurlijk erge zorgen gemaakt om Robyn, maar ze zou hetzelfde gedaan hebben voor Naya. Bovendien had het haar ook dwars gezeten dat Naya verdwenen was zonder hen iets te zeggen, maar het maakte haar vooral bezorgd. Misschien hadden ze beter naar hun vriendin moeten luisteren, misschien hadden het aan moeten zien komen. Dus toen Robyn's situatie er zo hopeloos uit zag wilde Lena natuurlijk haar komen helpen. Ze wilde niet nog een vriendin helemaal alleen en op zichzelf in de knoop laten. 'Het was voor mij een hele verrassing dit plots te voelen. Ik zag het niet echt aan komen. Zeker niet omdat ik dacht dat ik wel even genoeg zou hebben van dat hele idee van liefde.' Lena moest glimlachen als ze daar aan dacht. Robyn had haar weer hoop gegeven. Teder streek ze door har natte haar van Robyn. 'Ik dacht niet dat ik het nog zou vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 14:43

Robyn keek haar vriendin gelukzalig aan en drukte opnieuw een zachte kus op haar lippen. Ze wist heel goed dat Yelena haar voor deze reis nooit op die manier had gezien. Daarbij had ze haar vriendin überhaupt nooit vaak over relaties en liefde horen praten, in tegenstelling tot haarzelf. Misschien probeerde ze daarmee juist wel de aandacht van Yelena te trekken. 'Ik zorg ervoor dat je het nooit meer zult verliezen,' zei Robyn zacht, waarna ze overeind kwam tot een zittende positie en naar Yelena omlaag keek. Nu pas gaf ze zichzelf de kans om haar vriendin van top tot teen te bekijken, zonder bang te zijn dat ze verkeerde boodschappen af zou geven. Haar vriendin was prachtig en de zwangerschap stond haar zeker niet verkeerd. Zacht gleed ze langs de onderjurk van Yelena en voelde ze hoe vochtig het nog was van het water. 'Kom, dan gaan we je weer aankleden. Ik wil niet dat we te koud worden en ziek worden, vooral jij niet. En daarbij mag ik ook wel weer eens wat aan doen,' grinnikte ze, terwijl ze de deken om haar heupen los maakte en deze over hun schouders sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 17:03

Met een verlegen blik zag Yelena dat Robyn haar bekeek. Ondanks dat ze het over de gevoelens hadden gehad, moest ze er nog aan wennen dat haar vriendin verliefd op haar, dat ze haar beminde. Zeker met haar zwangere lichaam was ze erg zelfbewust. Ze was sowieso altijd al vrij preuts geweest. Lena sloeg glimlachend ook Robyn gade, maar wendde al snel haar blik met enige onzekerheid af. Ze had er nog niet veel bij stil gestaan hoe anders het was om verliefd te raken op een vrouw, dan op een man. Ze had het dan niet over de verwachtingen die in haar dorp dominant waren over het huwelijk tussen man en vrouw en de vele kinderen die ze hoorden te krijgen, maar simpeler over de schoonheid van een vrouw in vergelijking met een man. Over het geven van liefde aan een zacht en toegankelijker vrouwenlichaam. Toen ze door had dat ze naar Robyn staarde kwam ze ook overeind en raapte haar kleding bij de waterrand op. Vlug wisselde ze haar natte onderjurk voor de droge rok en blouse en liep toen glimlachend naar Robyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 19:09

Toen Yelena haar kleding aan trok, kwam Robyn ook helemaal overeind en zocht ze naar haar eigen kleding. Haar kledingstukken waren her en der verspreid over het gras naar het meer toe, die ze eerder haastig uit had gedaan om eerder dan Yelena in het water te liggen. Haar kleding stond echter in contrast met die van Yelena: ze droeg een strak shirt met een broek, zodat het paardrijden eenvoudig zou gaan, en ze haar wapens eraan kon bevestigen. Sinds al het rumoer rond de rovers ging ze de deur niet meer uit zonder. Toen ze ook weer droog en aangekleed was, keek ze glimlachend toe hoe Yelena op haar af kwam. 'Dus, wat zullen we nu gaan doen? Wil je hier nog even blijven of zullen we weer richting de boerderij gaan?' vroeg ze benieuwd, waarna ze Yelena nog zacht een kus gaf. Het was aftastend en voorzichtig: ze had geen idee of Yelena vond dat ze te snel, te veel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 22:22

Yelena had de vlecht weer uit haar haar gehaald zodat ze haar krullen door kon kammen met haar vingers. Bedenkelijk keek ze naar Robyn. 'Misschien is het goed als we zo nog terug gaan. Ik denk dat het slim is als ik vandaag de brief voor mijn familie nog met een bode mee stuur.' Nu hij dan eindelijk geschreven was, wilde ze er zo snel mogelijk vanaf zodat ze zich niet meer kon bedenken. Dan zou het uit haar handen zijn en moest ze maar gewoon af wachten. Ze kon werkelijk niet voorspellen hoe haar ouders zouden reageren, of haar zussen. Hopelijk zou niemand er te veel op aan dringen om te weten wie de vader was van haar kindje. Ze wilde helemaal niet vrij geven hoe dat allemaal tot stand gekomen was. Ze schudde al haar gedachten uit haar hoofd en glimlachte naar Robyn. 'Denk je dat je ouders het oké vinden dat we- dat jij en ik-' Lena wees naar hen beiden, maar wist niet goed hoe ze het nu moest noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 442
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 16 2017, 23:00

'Ik denk dat het goed is als je de brief vandaag verstuurt, want dan weet je in elk geval dat ze de brief ver voor jouw bevalling ontvangen. Dan kunnen er altijd nog wat brieven heen en weer gestuurd worden,' stemde Robyn met Yelena's woorden in. Dan zou ze zelfs nog kunnen kiezen om bij haar ouders thuis te bevallen, in plaats van in het Noorden. Ondertussen was ze begonnen met opruimen en hielp ze Yelena overeind, zodat ze de dekens op kon ruimen en in de zadeltassen kon opbergen. Toen Yelena haar een vraag stelde, draaide ze zich naar haar om en glimlachte ze geruststellend. 'Ik weet nog dat ik voor onze trip mijn moeder om advies vroeg. Ze adviseerde mij om gewoon mijn gevoelens uit te spreken en deze niet meer voor mij te houden. Dus dat deed ik ook.' Ondertussen had ze Yelena begeleid naar haar paard toe en hielp ze haar erop te zitten. Vervolgens nam ze zelf achter haar vriendin plaats, zodat ze goed in balans zouden blijven. 'Ik denk dat ze door het dolle heen zijn, als ik eerlijk ben,' grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadhja

Kadhja


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 23-12-15

Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 17 2017, 12:19

Yelena hielp Robyn met het opruimen van hun spullen en sloeg haar sjaal weer om haar schouders voor de hete zon. Haar huid was licht en zou snel verbranden als ze er niet voor zorgde dat deze bedekt was. Met een kleine glimlach hoorde ze Robyn vertellen dat ze haar moeder in vertrouwen had genomen. Zoiets had ze zelf nooit gedaan met haar moeder, dat had ze veel te eng gevonden en dat was ook gebleken uit het feit dat ze niets gedeeld had over haar zwangerschap. Hoewel dit natuurlijk iets ingewikkelder in elkaar zat. Daar kwam nog bovenop dat John haar zo vaak gevraagd had alsjeblieft niets te vertellen aan niemand. Met behulp van Robyn nam ze plaats op het paard en stroopte ze haar ok op zodat ze met een been aan beide kanten kon zitten. Toen haar vriendin achter haar zat keek ze verlegen om. Haar moeder had dus de hele tijd geweten dat Robyn een oogje op haar had, zelfs toen Lena verteld had van haar zwangerschap. Ze moest vast hebben geweten dat het haar dochter in een ongemakkelijk situatie moest hebben gebracht. 'Dan is er helemaal niets meer om te verbergen,' zei ze met een glimlach waarna ze Robyn nog eens zacht kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Meer   Het Meer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Meer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het meer buiten het kamp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Noorden :: Omgeving-
Ga naar: