IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De boerderij - de stallen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robyn

Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De boerderij - de stallen   di aug 29 2017, 11:23

Robyn trok verontwaardigd een wenkbrauw op en gaf hem nog een laatste zachte duw, maar besloot er verder niets over te zeggen. Het was waar dat Flynn niet zomaar op meiden af stapte die zij leuk vond, al was dat echt wel eens in het verleden gebeurd. Dat kon ook bijna niet anders in zo'n klein dorp. 'Hoe je dit verder brengt?' merkte Robyn op, terwijl ze met Flynn de stallen uit liep richting de boerderij. 'Tot welke positie wil je groeien?' Ze moest toegeven dat ze niet altijd met even veel interesse naar de verhalen van Flynn had geluisterd. Ze vond het altijd macho praat van haar broer en haar vader, dus ging ze vaak iets anders doen. Dat zorgde er echter wel voor dat ze niet helemaal meer up-to-date was op de plannen van Flynn. 'Indra is een goede vrouw,' stemde Robyn in. Haar vader had Indra weleens aan haar voorgesteld en Robyn was altijd erg onder de indruk geweest. Én geïntimideerd geweest. 'Jammer dat je niet langer blijft,' zei ze nog als laatste.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Flynn

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 23-12-15

BerichtOnderwerp: Re: De boerderij - de stallen   ma sep 04 2017, 11:39

Flynn keek bedenkelijk naar zijn zusje naast zich en glimlachte breed. 'Ik weet het niet, maar zo ver als mijn kwaliteiten me kunnen brengen,' zei hij grijnzend terwijl hij zijn rug trots rechtte. Zijn beslissing om het leger in te gaan was erg spontaan geweest, maar sinds zijn eerste dag wist hij al hoe goed hij daar op zijn plek zat. Misschien had hij er eerst nooit over na gedacht om dit te doen omdat hij het altijd als zijn vaders ding had gezien. Nu was het echter ook zijn ding en terwijl zijn vader langzaam meer en meer afstand van het kamp deed, voelde hij zich alleen maar meer verbonden met wat er gebeurde in het kamp. 'Ik zou graag langer willen blijven.' Hij glimlachte naar Robyn. 'Maar ik ben allang blij dat jullie dichtbij genoeg wonen dat ik zo af en toe op en neer kan komen.' Flynn zag zijn eigen geluk met de nabijheid van zijn familie wel in en bovendien mocht bij ook van geluk spreken omdat hij zo hecht was met zijn broers en zusters en zijn ouders. 'Hoe gaat het met de rest? Met Brayden en Levi? En Nadine? Hebben zij ook plots de liefde gevonden, of is dat alleen bij jou gebeurt?' vroeg hij met een grijns.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

De boerderij - de stallen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Het Noorden :: Omgeving-
Ga naar: